Noen som har erfaring med AdF.ly ?

picxx

WF 09
1. Blir det noe penger ut av det?

Nei.
Dette er kvantitet og mikrobetaling.
Kombinerer gjerne adfly med bilde/video/fil tjenester som betaler for visninger/størrelse og submitter som i ville helvete og håper linkene blir plukket opp av scrapere.
Trenger du ekstra penger for å kjøpe en pils på lørdag skal du heller få låne pengene av meg :D

Hvis jeg missforstod og du tenkte å sette opp en tjeneste lik adfly kan det vel bli noen kroner, men også der er du jo avhengig av kvantitet for å tiltrekke annonsører.

clinton4

Medlem
Jeg har noen utenlandske forum nettverk som har flere tusen unike besøkende hver dag, funderte på om jeg skulle sette opp adfly på alle utgånde lenker der. Med er redd for å skremme bort brukerene. Personlig synes jeg slike annonser er irriterende. Får kjøre en prøveperiode med dem :)

Bjrl

Medlem
Dette kan man egentlig få til med nær sagt alle shrinkescript. Jeg har gjort det litt annerledes med Stutt.no, men annonsen fra man klikker og til man lander er uansett et irritasjonsmoment for mange. Tror det er viktig å ha en "klikk her for å komme kjapt fram"-link godt synlig for brukerne.

Eksempel: Dette er Stutts link til Google: Stutt.no - Vi forkorter linkene dine og sender deg til rett sted på nettet!

Topp