noen her som driver ett nettsted med Underholdningsnyheter?

noen her som driver ett nettsted med Underholdningsnyheter? Helst på linje med seoghør bare i litt mer nettform Vil ikke gå innpå hva det skjer ennå men Fortrekker om folk kontakter meg på pm. med (nettsted + Epost)

skal selvføgelig presentere iden her ettervært men i først omgang må få til noen samarbeidspartnere! Gjerne flere sider også:)

Herregud. A DESIGNBLOGG Ja, Jeg jobber meg opp i bransjen men beyr ikke at det er alt Jeg tenker på men Ja, det Gjelder en underholdningsak men man blir neppe supersjerne eller en NY Nrk programler av den Grun:) Men det er bra greie for og få mine nåværende tilhengere fornøyd:)

Kassimaja

Geocacher
Pleier ikke managere å fikse sånt a?

ÅU MAI GÅDD!!! Skjønner du ingen ting. Manageren har eksamen snart og the exam i tiende er en skikkelig greie såm man må lese til å sånn...

Stå på Jonas. Vi digger deg. Du er like stor som Oluf. Ingolf Håkon Teigane og hu derre i Paradise til sammen!

Vise. i denne tråden burde blitt slettet i fra wf pga. useriøse kommentarër når man kommer med sikkelig tråden så virker det som alt går ut på og gjøre narr av personen bak personen pga. at man har ett navn istedenfor nick. Ikke kult i det hele tatt voksene menn på deres alder burde holdt dere for gode til sånt, men alt i alt så har funnet noen samarbeidspartnere. men om noen fortsatt er keen så PM Meg!

Min kommentar var i aller høyeste grad ikke useriøs.

En managers jobb er jo nettopp å skaffe jobber / promotere personen h*n er manager for.

Nei siktet ikke til deg heller, dag:-D Nei har ikke manager lengere pga. vise årsaker så velger jobbe selvstendig fordi får tilbud på på mail uansett om jeg har en manager og det er også mye friere:p håper folk melder seg snart har noen i tenke boxen. det er hovedsakelig en genial ide men kan ikke lekke det ut ennå:) si i fra om noen driver enn side generelt hvor man kan poste videoer så forteller mer på PM!

Topp