Noen her inne som har erfaringer med Comeandstay?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Morna :)

Jeg er jo litt nysjerrig på hvordan det er med denne statistikken hos Comeandstay. Oppdaterer den seg live?

Hvordan fungerer det med utbetalinger hos dem? Når betaler dem f.eks provisjon som er opparbeidet i Oktober? Utbetalingsgrense?

Er dem presis med utbetalinger? Gode erfaringer? Dårlige erfaringer? :)

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Må sende ut faktura til Come&Stay. Kommer altså ingenting automatisk. Etter at faktura skjer betaling ganske kjapt.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Må sende ut faktura til Come&Stay. Kommer altså ingenting automatisk. Etter at faktura skjer betaling ganske kjapt.

Det høres da igrunn greit ut at vi kan sende avgårde faktura til Come&Stay, og at dem er kjapp med betaling er jo supert :)

Jeg har aldri brukt C&S tidligere, men har testet litt hos dem nå. I en periode på 2 dager, har jeg levert inn 3057 klikk til denne kampanjen, og sitter igjen med EN lead... Dette var attpåtil mennesker som bevisst lette etter morsomme bilder. Denne kampanjen ligger jo også plassert under "Best conversion," i systemet til C&S.. Det samme gjelder også denne kampanjen, der jeg vet jeg har sendt inn leads som ikke har blitt registrert i statistikken.

Derfor er jeg igrunn litt nysjerrig på hvordan det er med statistikk hos C&S. Jeg ser jo at jeg har fått provisjon på noen klikk som er foretatt på andre kampanjer hos dem, og på disse andre kampanjene har jeg langt færre klikk. Om noen kanskje har lengre erfaring med dem, ville det vært hyggelig om dere kunne dele litt erfaringer om statistikken dems :)

Sist redigert:

Bjrl

Medlem
Statistikken hos Comeandstay er litt varierende. Noen kampanjer/programmer oppdaters live, mens andre oppdateres manuelt - og da er det ulikt hvor hyppig de oppdateres.

Jeg har brukt dem lenge, i likhet med de fleste andre nettverk som opererer innen det nordiske markedet. Syns i bunn og grunn at alt virker temmelig greit, både hva angår utvalg av kampanjer/programmer, betalinger, statistikker etc.

Når det gjelder utbetaling, så får du betalt når de har fått betalt fra annonsøren. Dette kan ta litt tid, dessverre. Noen betaler når de skal, andre betaler tregt. Men over tid blir det jo en jevn og grei kontantstrøm.

Jeg bruker dem i både Norge, Sverige og Danmark.

Mvh
Bjørn Jarle

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, jeg tok kontakt med karen som har med meg (eller oss nordmenn generelt tipper jeg) og spurte litt om hvordan dette fungerer, og fikk ett meget godt svar tilbake. Alt ser ut til og være greit med dem, selv om det faktisk viste seg at ingen av mine 3000 klikk genererte noen leads.

Ellers har jeg kjørt ett par andre kampanjer som jeg syns konverterste meget bra på få klikk. En annen fordel for akkurat meg må vel igrunn være at ikke alt sammen har 18-årsgrense her hos C&S! :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hvilke kampanjer konverterer bra og på hva slags sider?

Nå er vel ikke jeg den som tjener de skikkelige store kronene på internett, så hva som konverterer bra for "dem store" vet ikke jeg. Derimot, den jeg har hatt god konvertering på i forhold til antall klikk er "Rev share survey: Vinn 2 mini-laptops fra Asus!"

Der sitter jeg på 111 klikk der hele 42 av disse konverterte til leads. Totalt dro disse inn 888,58 NOK, noe som derpå gir en gjennomsnittlig cpc på 8,0005 NOK. Slike resultater er jeg meget godt fornøyd med.!

Alle klikkene på denne kommer fra en liten prompeblogg jeg satte opp for noen dager siden som ett lite testprosjekt, og alder på deltagere kan du nok helt sikkert tenke deg frem til ved og ta en kjapp titt i kommentarfeltet :)

bloggelinn

New Member
Får ikke rekvisisjon fra Come and Stay

Hallo affiliater !

Har prøvd meg på annonser fra cas en stund, og tjent litt - ikke snakk om mer en 2500 kr, men har jo lyst å få dem da.

Har skrevet til CAS om hvordan de betaler ut, og fått tilbakemeldingen :
"
Hej,

Skicka mig ditt firmanamn och organisationsnummer samt bank och bic så lägger vi till er i ekonomisystemet. Därefter får ni en rekvisition när ni har över 1000kr som är betalt från annonsör.

Rekvisision kommer mellan 20-25 i månaden. Sedan sänder du faktura på det belopp som framgår av rekvisitionen.

"

Men noen rekvisisjon kommer ikke hverken denne måneden eller tidligere. Till opplysning kan jeg si at det i alle fall er 2-3 måneder siden jeg passerte de 1000 som CAS selv snakker om man skal gjøre før de sender rekvisisjon.

Flere som har slike problemer med Come and Stay ? Hva gjør man da - kutter ut alle annonser fra dem selvfølgelig, men hva mer kan vi gjøre ?

picxx

WF 09
Bare send dem en faktura.
Om de ikke betaler ut, prøv å ring dem.

Topp