Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen gjesteforfattere her?

MortenV

Medlem
Hei!

Lurte på om det er noen som har litt er erfaring rundt SEO, markedsføring og generelt rundt å tjene penger på internett som kunne tenkt seg å skrive gjeste innlegg på nettsiden min?

Det du får igjen er at du kan vinkle innlegget slik at du kan linke til din egen side.
Jeg kan også poste på din nettside / blogg.

Fordelene med dette er at vi begge får backlinker, mer trafikk, mer variert innhold og mer interesse fra leserne.

Morten
 

picxx

Well-Known Member
Hvor mange poster finnes på siden din?
Hvilke nøkkelord rangerer siden din på?
Og... som om det skulle ha noe å si...hvilken pr har siden din?
 

MortenV

Medlem
Akkurat nå har jeg 10 innlegg på siden min, ikke det store men så er den helt ny. Opprettet i slutten av Mai. Så den har ikke vært med lenge nok til å skaffe seg en PR enda, men den ligger godt an hos alexa til å være så ny.

Sjekk den ut her:
Alt rundt å tjene penger på internett | iPenger

Hvis det høres ut som en god deal er det bare å si i fra.

Morten
 

i-net

Medlem
Jøss... jeg hadde jo postet her om at jeg var intressert. Men så ble posten min slettet????? Jaja, er kanksje intressert men trenger å se siden din. Gi meg info :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, ja, ja, ok. Postene deres ble slettet fordi dere spurte om URL. Og det hadde han svart på før dere spurte. Dere bare viste ikke det fordi den posten hans ble satt til moderasjon pga av ukjent url fra nytt medlem. Så når jeg da godkjente den posten hans så det bare dumt ut at begge dere spurte etterpå. Ok?
 

Hupsey

Medlem
Det er greit, men jeg spurte ikke etter url..
Så ut som det var mange poster som ble slettet.
Men uansett det var ikke noe viktig som var skrevet:)
 
Topp