NO- domene.

Ola96

Medlem
Hei jeg har veldig lyst på et .no domene men er for ung til å lage et enkeltmannsforetak selv og har ingen andre i ''nærheten'' som kan hjelpe meg med dette. Så jeg lurer på om det er noen her som har lyst :)

Kan gi tilbake et par artikler selv om de kanskje ikke er så bra og annonseplass på nettstedet hvis det blir noe.

zapotek

Medlem
Hvis du lar noen andre eie domenet kan du miste det hvis de blir uenige med deg eller bare er noen tullinger. Det er altså ingen god løsning for deg. Kan ikke du finne ut hvordan man lager et ENK eller en organisasjon og så lar du foreldrene dine gjøre opprette det?

Det er heller ikke en god løsning for vedkommende som tar på seg å registere domenet. Denne personen må stå juridisk ansvarlig for alt trådstarter gjør med domenet. Hvorfor bruker du ikke bare et .com, .net eller . org domene?

Ola96

Medlem
Ehm, muttern nekter og fattern vil ikke ha det på sin del av firma selvom det ikke går ut over firma på noen måte. Og hvis avis overskriftr er farlig så OK.

zapotek

Medlem
Ehm, muttern nekter og fattern vil ikke ha det på sin del av firma selvom det ikke går ut over firma på noen måte. Og hvis avis overskriftr er farlig så OK.

Så når faren din ikke tør, hvordan kan du forvente at vi som ikke kjenner deg personlig tør?

Ola96

Medlem
Så når faren din ikke tør, hvordan kan du forvente at vi som ikke kjenner deg personlig tør?

Det er ikke det at han ikke tørr, men det er en til som er med i firmaet som er litt umoderne og stoler ikke helt på internett osv. Men jeg lar det her går en dag eller to til og håper på det beste eller så sier jeg bare domenenavnet her på forumet, og håper at noen andre kan tjene en hundrelapp på det.

Topp