Newspro Magazine

Travellingman

Nettgrunder
Newspro har jeg erfaringer med, ser ikke ut som du har kjøpt via mine afflinker dessverre :p

Gabfire sine theme er satt opp for å unngå duplicate content på forsiden derfor vises ikke siste nytt posten din fordi den allerede ligger i slideren på topp.

Erlend

Medlem
Newspro har jeg erfaringer med, ser ikke ut som du har kjøpt via mine afflinker dessverre :p

Gabfire sine theme er satt opp for å unngå duplicate content på forsiden derfor vises ikke siste nytt posten din fordi den allerede ligger i slideren på topp.
Men hvordan får jeg til at et innlegg kommer under "siste nytt"?

Travellingman

Nettgrunder
Når du får mer innhold på siden din vil du se att det blir bedre, themene til Gabfire krever att du har en del forskjellige kategorier. Så det er bare å sette i gang å produsere artikler ;)

Erlend

Medlem
Når du får mer innhold på siden din vil du se att det blir bedre, themene til Gabfire krever att du har en del forskjellige kategorier. Så det er bare å sette i gang å produsere artikler ;)

Da så :)

Kommer sikkert flere spørsmål fra meg etterhvert skal du se ;)

Travellingman

Nettgrunder
Gå til nettnyheter.com/wp-admin/themes.php?page=optionsframework der finner du mange muligheter om hvordan du setter opp themet ditt.

Du bør også oversette themet til norsk, sjekk forumet til Gabfire jeg har lagt ut en oversettelse der....

Topp