Newsletter ????

NorHenrik

Medlem
Jeg trenger et program for Newsletter.

Krav:
*Må kunne sende ut over 100 000 e-post (uten noen problem)
*Må ha en funksjon (html kode) som man kan legge til på websider, slik at nye brukere kan "melde seg på newsletter"
*live statistikk

håper å få noen gode tips her..

Msites Ltd

Livsnyter
Mailchimp er meget bra på rapportering, samt at de er gode på samarbeide/integrering mot andre som leverer gode tjenester man kan ha bruk for i forhold til nyhetsbrev.

Liker også profilen til Mailchimp, teamet, support etc.

Nå er det vel ikke slik at jeg blir rik eller noe av å anbefale Mailchimp.....er vel noen kreditter å motta mener jeg..... så for meg er det forsåvidt det samme hvilket man bruker, men JEG vil anbefale Mailchimp da dette er det jeg selv bruker :)

Og, som atomet sier er det enkelt å gå over til Mailchimp da de stoler på sine kunder/brukere og ikke krever en ny opt-in når du flytter over til de :)

Men, de slår hardt ned på det de oppfatter som brudd på deres retningslinjer for bruk av tjenesten.

I love Mailchimp!

picxx

WF 09
Har testet både mailchimp og aweber og synes begge deler er meget bra.
Mailchimp tilbyr jo også gratis konto opp til 1000 abb. og 6000 nyhetsbrev / mnd. så det kan jo være et godt utgangspunkt å starte med.

Likevel, sånn rent generelt og overfladisk fremstår liksom aweber som løsningen for "den profesjonelle" mens mailchimp liksom blir mere "donald duck" og for hobbyentusiasten.
Ingen pun intended, som det kalles på swahili, til de som bruker mailchimp. Jeg bruker som sagt tjenesten selv.

Msites Ltd

Livsnyter
Har testet både mailchimp og aweber og synes begge deler er meget bra.
Mailchimp tilbyr jo også gratis konto opp til 1000 abb. og 6000 nyhetsbrev / mnd. så det kan jo være et godt utgangspunkt å starte med.

Likevel, sånn rent generelt og overfladisk fremstår liksom aweber som løsningen for "den profesjonelle" mens mailchimp liksom blir mere "donald duck" og for hobbyentusiasten.
Ingen pun intended, som det kalles på swahili, til de som bruker mailchimp. Jeg bruker som sagt tjenesten selv.

Hva er det som gjør at du synes Mailchimp er for hobbyentusiasten?

Synes dette er en ganske interessant konklusjon med tanke på en del av de som i dag bruker Mailchimp! Synes ikke Mozilla, MTV, Smashing Magazine, TED etc er hobbyentusiaster ;-)

Se gjerne flere her: Why MailChimp? | MailChimp.com

Jeg kan legge til at jeg liker Mailchimp fordi de har god integrasjon mot en rekke nyttige tjenester - Integrations and Plugins | MailChimp.com

Msites Ltd

Livsnyter
de har jo unektelig en litt "donald duck" profil, selv om tjenesten de leverer absolutt er pro til de grader

At de har valgt en visuell og strategisk profil som ligger med humor og lett gjenkjennelig logo synes jeg faktisk gjør at jeg tiltrekkes av denne leverandøren.
Når i tillegg tjenesten/produktet de leverer er ekstremt profesjonelt synes jeg det bare forsterker hele inntrykket!

Topp