Nettbutikker til salgs

Bjørnar

Gründer
Hei,

2 nettbutikker, ferdige med WP + shopping cart.

I tillegg medfølger to domener til nye nettbutikker, samt et bittelite lager til en av dem.

Butikk 1: Slips - slipset.no (FB med ca 100 følgere medfølger, varelager på ca 180 slips)
Butikk 2: Hårstrikk - harstrikk.no/hårstrikk.no (FB med ca 50 følgere, varelager på 2-3000 strikk medfølger)
Butikk 3: Badebuksa - badebuksa.no (lite lager medfølger, 10-20 badebukser til barn tror jeg)
Butikk 4: Smekker - smekker.no/smekker.com (ingen lager, ingen webshop, men et greit domene for utvikling)

De to siste har jeg ikke satt opp nettbutikk på, da jeg ikke har kommet så langt.

Trenger ikke selge de samlet, selv om det kanskje hadde vært en fordel.

Det ramler inn to-tre-fire ordrer i måneden på slips, uten noen form for markedsføring, så det ligger et lite potensiale her for de som har tid.

Selges pga tidsmangel, og at nettbutikker ikke var noe for meg.

Lav prisklasse. Varelager har en estimert innpris på 4000-5000 tror jeg, så bud under det er ikke nødvendig.

Forbeholder meg retten til å ikke selge hvis jeg ikke får et akseptabelt bud. Forbeholder meg også retten til å ikke nødvendigvis selge til høystbydende.

Bjørnar

Gründer
Det har kommet inn ett bud på 6000,-

Hele skiten går under hammeren i løpet av et par dager.

Bjørnar

Gründer
Det har kommet inn et bud på 1200,- eks mva for domenene smekker.no/smekker.com.

Jeg vil helst selge det samlet, da domenene / butikkene henger sammen (i alle fall i mitt hode).

Bjørnar

Gründer
Da har jeg fått et bud på 8500,- samlet.

Dersom det ikke skjer noe mer i løpet av relativt kort tid (helgen), så lar jeg det gå for den summen.

Bjørnar

Gründer
Solgt. Ingen andre interesserte, og jeg ser ingen grunn til å dvele lengre.

Med litt tungt hjerte, gleder jeg meg til at noen tar prosjektene et par nivåer opp :)

Topp