Nettbutikker i 3D

gostosa

Medlem
Hei. Vi har utviklet en 3D applikasjon i Java. Tenker å integrere denne i vår CMS slik at kundene kan velge 3D modeller av sin nettbutikk, eller deler av butikken. Vi ønsker feedback på dette og håper flere der ute kan si hva dere mener om ideen ?

Beklager men klarer ikke å ta deg seriøst etter den andre tråden din, mener du at kundene skal sitte med nvidia 3d vision og briller for å kikke i nettbutikken?
Jeg er enig at det kunne vært kult i enkelte kategorier, men jeg har ingen tro på at du har utviklet noe som helst. Samtidig så vil det nok ikke holde med ett bilde med dybde, her måtte det vært ut-av-skjermen-ta-og-føle-på 3D.

For ikke å snakke om mengden ekstra arbeid kontra den lille målgruppen som sitter med 3D briller når de surfer :)

adeneo

Medlem
...mener du at kundene skal sitte med nvidia 3d vision og briller for å kikke i nettbutikken?

Det er mulig jeg har misforstått, men 3D i en nettleser er vel ikke det samme som 3D vision med briller og det hele, uten at jeg aner hva trådstarter mener, da jeg ikke kan si at jeg har sett 3D i Java, men derimot i Javascript for nettlesere som støtter WebGL og slikt er det jo mulig, slik som denne : +360º - Car Visualizer - Three.js

gostosa

Medlem
Det er mulig jeg har misforstått, men 3D i en nettleser er vel ikke det samme som 3D vision med briller og det hele, uten at jeg aner hva trådstarter mener, da jeg ikke kan si at jeg har sett 3D i Java, men derimot i Javascript for nettlesere som støtter WebGL og slikt er det jo mulig, slik som denne : +360º - Car Visualizer - Three.js
Du har missforstått :) 3D panorama tjenesten passer perfekt for eiendomsmeglere, hoteller, restauranter, fornøyelseparker og andre som ønsker å gi brukerene sine en bedre visuell opplevelse.

picxx

WF 09
3D panorama tjenesten passer perfekt for eiendomsmeglere, hoteller, restauranter, fornøyelseparker og andre som ønsker å gi brukerene sine en bedre visuell opplevelse.

Er det panoramabilder med innlagt rødgrønne filter, eller, kunne du ikke like gjerne gått for en 4D opplevelse, hvor man kjører dual og skriver til mannen i huset "skvett vann på kjærringa nå!!!" når man viser den flotte dusjen på utstillingsobjektet?

Topp