Nettbutikken GDX.no selges

Stoppet

Banned
Skal du selge en nettbutikk som heter GDX.no og så følger ikke domenet med? Det hørtes litt spesielt ut.
Da er det vel strengt tatt ikke verdt så mye mer enn så vidt varelageret?

Stoppet

Banned
Og det er nok en fordel for den/de som skal kjøpe siden at kundene ikke skremmes bort før salget...........

upload_2016-8-23_9-15-3.png

mra

Active Member
Juridisk kan kjøper vel ikke uten videre benytte f.eks. epostlisten som inngår i salget?. Det er jo snakk om at det er en ny juridisk enhet som tar over og i tillegg vil butikken ha byttet navn, så det kan nok diskuteres om kunden har et "kundeforhold" til den nye butikken.

Marius_J

Social Engineer
Jeg vil jo gjerne ha med merkenavnet hvis jeg skal kjøpe en nettbutikk.
Som alt nevnt at kundene som besøker nettsiden har egentlig ikke så mye med salget, er bedre om dette skjer bak kulissene. Ellers blir de skremt bort, handler ikke. Da kommer de heller aldri tilbake igjen.

Fredrik_GDX

New Member
Jeg forstår at noen gjerne skulle hatt med domenet, men det får de altså ikke.
Så får vi man jo diskutere prisen ut ifra det.

Jeg tenker at dersom man gjør et åpent og rydig salg og nye seriøse drivere kommer på plass, så er det ingen kunder som blir skjermt av det. Ville heller tvilt på en bedrift som forsøker å gjøre alt i skjul.

Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
At folk her inne er skeptiske, forstår jeg godt. Men nå har jo ikke TS angitt noen pris, så den kan jo være hva som helst. Rette person kan sikkert gjøre noe med restene som TS vil selge, men noen lukrativ deal er det jo ikke akkurat.

Bare med meldingen på toppen av nettsiden GDX.no skremmer man nok bort i alle fall alle kunder som har vett nok til å tenke på eventuell reklamasjon/garanti på kjøpsvarene (uansett om det gamle selskapet fortsatt vil ta seg av dette eller ei).

Hjelper forresten lite å slenge med en FB-side - den må jo skifte navn, og da forsvinner mange tilhengere garantert.

Topp