Nettbutikk vurderes solgt

Vurdere å selge min nettbutikken www.4x4deler.no

Dette er en nisjebutikk innen sjangeren japanske 4wd biler. Mitusbishi, Nissan, Toyota o.l.
Ideen bak firmaet var å kunne levere deler til denne nisjen av biler til vettuge priser, da mye av disse delene jeg tilbyr er ellers her i norge kun originalvarer til doble priser av hva jeg tar for de.

Det trengs ikke noe særlig bransjekunnskap om dette da det ligger klare lister om hvilke deler som passer på hvilke modeller o.l
Rabattavtale med leverandør fra England, tollkreditt, fraktavtale og alt er klart.
Omsetning 2015, etter ca 1,5 års drift av nettbutikk var i overkant 620 000 kr.
Denne butikken er bygd opp på Box nettbutikk se www.boxnettbutikk.no.
Kostnaden på å få denne laget var ca 30 000 kr + en del nattetimer for å få alt påplass.
Innløsningsavtale med Dibs, så både kort og faktura kan velges som betalingmiddel.
Varelager til verdi av ca 120.000-130 000 kr selges med dette.

Denne har et stort potensiale med den rette sjåfør bak rattet og har mye å hente på markedsføring, nyhetsbrev, FB o.l
Jeg har til dags dato kun brukt Finn.no, ca 10-20 annonser ute.

Prisen på butikken setter jeg til 200 000 kr inkl varelager, kundeliste på 620 kunder, og opplæring i bruk.

Denne butikken vurderes solgt pga arbeidgiver som ikke ønsker konkurrent innen eget hus. Hadde jeg hatt mulighet å satse på denne nå er jeg 100% overbevist om at med noe høyere omsetningen så kan rette person absolutt skaffe seg et levebrød av denne butikken.

Her finnes det mye å hente!

Kontakt meg gjerne på post@4x4deler.no hvis interesse, ønsker helst kun seriøse forespørsler.

Regnskapet for 2015 er ikke klart men hvis du ser på regnskapstall fra 2014 med omsetning på 493000 gikk bedriften med et overskudd på 155000. Jeg har ikke tatt meg ut lønn i selskapet.
Hvis du ser på nettbutikken ligger det igjen en del finpuss man enkelt kan rette på.

Topp