@Tonny
@atomet
Skjønner god at dere begynner å lure når jeg nevner revolusjonerende, for det skal jo litt til. MEN.
Jeg har aldri opplevd en lignende løsning før, denne løsningen var jo kjempe rask,enkel, rett og slett snerten;D Selve verktøyet er basert på
ASP.NET rammeverket til Microsoft og er laget i
C#. Det merkes for å si det sånn! Man trenger ingen form for kunnskap om koding, eller lignende, kan man Word og sende mail, så kan man drifte websider eller nettbutikk med denne løsningen. Helt genialt synes da jeg!
Ingen nødvendighet for innstallasjon på din datamaskin, bare gå til hjemmesiden din og redigere direkte i nettleseren. Du trenger bare internett signal og en nettleser. På denne måten kan du redigere ditt innhold og jobbe fra hvor som helst i hele verden, og det er super raskt.
Har funnet flere lignende løsninger på nettet, men synes Preform skilte seg ut. De andre var mer rotete og komplekse og etter min mening, holdt de ikke hva de lovet. Så i mine øyne er Preform løsningen revolusjonerende. Tror nok en bestemor på 70år kunne driftet nettbutikk med dette
Servicen var kjempe bra også, med rask respons og service-innstilling
Så jeg anbefaler å sjekke ut dette. Men det er da min mening