Neste PR update blir..?

En tråd i 'Webanalyse og -optimalisering' startet av OldHP, 25 Jun 2010.

1. OldHP Medlem

Syns jeg hørte at det ble rundt August-September.. stemmer det? Noen som vet?

2. picxx

picxx Well-Known Member

jupps...rykter har det til at det blir den 21. smaugusti, i det herrens aar 2563, klokka 14:02:01 ... men ikke ta det for god fisk, da det kun er et rykte ;)

3. Kassimaja

Kassimaja Geocacher

Spiller PR egentlig noen rolle? Jeg har en side som har PR0, omtrent ingen innlenker, men ranker topp 3 på ord og uttrykk somdet blir søkt etter fler hundre tusen ganger i måneden på google og det bare i lille Norge.

Derfor blir mitt store spørsmål. Spiller PR noen rolle eller må folk tenke litt mindre PR og mye mer innhold, innhold og innhold?

4. picxx

picxx Well-Known Member

kort og kjapt svar : nai!

5. OldHP Medlem

Tja

Tror det gjør det men kanskje ikke så mye som folk skal ha det til. En av mange flere faktorer.

6. kongen

kongen kongemedlem

PR har ingen innvirkning på plassering i søkeresultater, men hvor ofte Google-roboten crawler nettstedet for å lete etter nytt innhold for å indexere.

Du oppnår samme funksjon som en høy-PR-side (at Google-roboten kommer på besøk) ved å legge inn en link til din side på et nettsted med høy PR, eks EzineArticles.com med engelske sider. Derfor outsourser du artikkelskrivingen og plasserer 15-20 artikler hver måned i artikkelbaser. Da får du linker + masse besøk fra Google.

7. testdriver Ha det bra..

PR er ganske viktig hvis du skal få indeksert veldig mange undersider skikkelig. Eksempelvis krever det mye PR å få 500.000 undersider indeksert i primærindeksen. For vanlige nettsider med noen få hundre undersider spiller det liten rolle.

Del denne siden