Nerden.no - tilbakemeldinger på siden?

timepoint

Medlem
Veldig bra nettbutikk, og er det laget med MyStore? Ser ut som det meste funker her. Liker spesielt bra navnet på firmaet/ nettbutikken. Her har man mange muligheter da det gjelder logo - og ikke minst det å lage en "Personas". Altså en fake Nerd som kan profileres i logo, virale videoer sov.

Hadde veldig sansens for det Bioniske øre - et sikkert julegavetips.

Veldig bra nettbutikk, og er det laget med MyStore? Ser ut som det meste funker her. Liker spesielt bra navnet på firmaet/ nettbutikken. Her har man mange muligheter da det gjelder logo - og ikke minst det å lage en "Personas". Altså en fake Nerd som kan profileres i logo, virale videoer sov.

Hadde veldig sansens for det Bioniske øre - et sikkert julegavetips.

Vil tro det er tilfelle at den er laget i MyStore, det er en link til dem nederst i nettbutikken..

Medlem
Hei,
ja butikken er fra Mystore - med noen mindre justeringer utifra det lille jeg kan om css og slikt :)
Jeg har gjort om litt på fremsiden nå, rotete? bra?

Angående generellt om "Nerden" så hadde jeg tidligere en "nerd" tegnefigur, men ett bilde av en nerd ble litt kjedelig i lengden, så på ønskelisten min står det en nydesignet "nerd" med flere uttrykk, tøy, briller, sleik, hanekam, o.l

Skal også satse mer innen sjangeren gadgets og unyttige duppeditter. Har fått tak i en grei leverandør i Sverige og første lass kommer på nyåret :)

Topp