Nekter straffeskyld
Tonny Kluften Administrator 7 Des 2013 #2 Hmm, den trenger en god advokat. Hvetebakst er roten til mye elendighet. Er det lavkarbotilhengerne som har anmeldt den?
Hmm, den trenger en god advokat. Hvetebakst er roten til mye elendighet. Er det lavkarbotilhengerne som har anmeldt den?
rune69 Gjerrigknarken sjøl Medlem av ledelsen 7 Des 2013 #4 Hvor er aff-programmet til Møllerens når man trenger det som mest?
Marius_J Social Engineer 7 Des 2013 #5 Bilde ble i hvertfall en hit på facebook etter jeg la det ut Vi har litt dårlig humor, mens kjerringa baker brød må jo jeg også gjøre noe
Bilde ble i hvertfall en hit på facebook etter jeg la det ut Vi har litt dårlig humor, mens kjerringa baker brød må jo jeg også gjøre noe
HPF Medlem 8 Des 2013 #6 Tonny Kluften skrev: Hmm, den trenger en god advokat. Hvetebakst er roten til mye elendighet. Er det lavkarbotilhengerne som har anmeldt den? Klikk for å utvide... Antagligvis en cølikaer. Hvis retten godtar beviset vil fornærmede motta ca. 1900/mnd resten av livet.
Tonny Kluften skrev: Hmm, den trenger en god advokat. Hvetebakst er roten til mye elendighet. Er det lavkarbotilhengerne som har anmeldt den? Klikk for å utvide... Antagligvis en cølikaer. Hvis retten godtar beviset vil fornærmede motta ca. 1900/mnd resten av livet.