Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nøtt.com & mexicoby.no verdi

Szir0

Member
Mexicoby.no vil være styrt fremover av Gandhi til å øke materialisme og økt dermed kapital fra de områdene med UFO og nyteknologi innenfor det. Nøtt er nok vanskelig å selge pga uetiske regler men kan bli gjort og deres Gud Gandhi der forresten mahatmagandhi.no er ledig elsker nøtter som er mer vann enn vann dog kan ikke vites og sies.. Prøver bare å frembringe en diskusjon her for jeg mener domenene er verdt mye, de var ledige på domeneshop. Mexicoby heter forresten mexicocity originalt men oversatt i norge er det mexicoby. Har vært en del økning av vold der pga noe muskelavslappende medisin fra Gandhi Mahatma fra Kreta, i dømmelse i tro om at drit er høyere enn livsenergi, men utenom det er det jo ubevisst upersonlig vold, men kan gå i dualitet og øke velferd i fremtiden. Selger forresten ikke domenene selv om en pris på 20.000 totalt hadde vært fristende, men store sjanser for at jeg ikke selger.
 

pleb

Medlem
Av alle "hvor mye er domenet/domenene mine verdt"-tråder på Webforumet (og de har det vært mange av...), så er dette den beste.

Standardsvaret som alltid ender opp som konklusjon: domenet er verdt det noen gidder å betale for det.
 

Szir0

Member
Skjønner ikke om dette er spøk eller ikke...

Ikke min feil at du ble mobbet fordi du er en drit av tilfeldigheter og upersonlighetisme. Man kan få intelligens av å lese en del lesestoff, greit å tenke litt og ikke synke ned i barentshavets urenhet av salt.
 

Szir0

Member
Hvis Mexico City sin borgermester plutselig skulle vise seg å være Gandhi vil ikke noen domener være verdt noe lenger. Da tror jeg at vi har sagt farvel til sivilisasjonen slik vi kjenner den.

Jaha? Da har vi vel hatt dumme snegler i hodet vårt en del og samkjører med alt vi leser og føler uten å forstå.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Sommerens agurktråd er endelig her. Kjør på, så slipper jeg å lese Salangen-Nyheter mer.
 

Grunder82

Medlem
Helt ufattelig at ingen har tatt disse før.

Om du ikke er nøtt å selge Mexicoby.no så ville jeg bare beholdt det så lenge du kan. En gang i fremtiden når verden rakner, så vil Mexico city utvilsomt være stedet å dra for nordmenn som er doompreppers. Ettersom du har den norske varianten så vil alle potensielle kunder definitivt gå for ditt nettsted. Da kan du dra inn en liten formue med affiliatesalg på flybilletter eventuelt sykkelreiser om ingen flyselskaper opererer lenger.

Når har jo jeg lagt frem hele ideen for deg her og vurderte egentlig å ta patent på den, men jeg kan nøye meg en ekstra prosent på affiliate programmet du lager.

Når det gjelder nøtt.com så kan du vinkle denne sammen med Mexicoby.no og skrive hva folk er nøtt å ta med seg/gjøre før dem drar til Mexico city.
 
  • Like
Reaksjoner: Boo
Topp