Når du avslutter Finn-partneravtale

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
I tilfelle det er flere her som har ingått et partneravtale med Finn for annonsering, så tenkte jeg bare å nevne at det er viktig å bruke opp annonseklippene i god tid.
De klipp som du har igjen får du ikke refundert, det kommer klart nok fram.

Men det er også slik at - selv om man inngår en avtale for hver eneste annonse angående eksponering i (vanligvis) 60 dager - så deaktiveres alle dine annonser såfort partneravtalen avsluttes.

Jeg skrev idag en epost til vår tidl. kontaktperson der med et spørsmål om han kunne henvise til TOS i tilfelle jeg hadde misforstått, og jeg fikk dette svaret:

Det er slik at når man ikke lenger betaler for partneravtalen vil heller ikke annonsene dine være aktive. Slik har det alltid vært.
Hvis dette ikke har kommet tydelig nok frem , beklager jeg dette.
Mvh

Greit å vite, tenker jeg.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Stemmer, jeg tror i grunnen ikke det.
Men jeg forstår også at alt dette er litt nytt for Finn, samt at jeg ikke vil bruke for mye tid på noe som vi holder på avslutte heller. Så jeg oppretter heller nye annonser.
Men hadde jeg visst dette på forhånd hadde vi planlagt annonsene litt annerledes.

En annen tanke som jeg får nå er at den årlige avgiften på 7500 var for mye i forhold til det vi fikk igjen, og etablering av en butikk på finn (med bl.a. kjøp-nå funksjonen), styrker i det lange løpet ikke MIN bedrift men Finn. I motsetning til f.eks. en nettbutikk fra mystore eller lignende.
Da er det (mye) bedre med enkle annonser.

Topp