Hei
Jeg er en gutt på snart 20 år som er ute etter og utvikle enn ide jeg har hatt en go stund.
Jeg har en ide om og sette opp en nettside hvor hvor man kan lese og legge til ett MUST. Jeg tenker noe som digg.com.
Jeg er i ide fasen nå, men har endel klare tanker.
- Dele opp i kategorier
- "Digg" det du er enig i
- Ha en egen profil hvor man kan se hva man har likt.
- Man kan velge og følge andre sine profiler som hos twitter
Vil gjerne høre litt om hva dere der ute tenker om dette?
Jeg har ingen kunnskap innen og programmere, så jeg søker ett seriøst team. Jeg kan det og utvikle enn layout, men det er det. Jeg er en person som har mye ideer og som ofte kommer opp med noe men lar det ligge pågrunn av ingen kunnskap innen dette felte. Derfor jeg vurderer skolegang innen dette.
Jeg er en gutt på snart 20 år som er ute etter og utvikle enn ide jeg har hatt en go stund.
Jeg har en ide om og sette opp en nettside hvor hvor man kan lese og legge til ett MUST. Jeg tenker noe som digg.com.
Jeg er i ide fasen nå, men har endel klare tanker.
- Dele opp i kategorier
- "Digg" det du er enig i
- Ha en egen profil hvor man kan se hva man har likt.
- Man kan velge og følge andre sine profiler som hos twitter
Vil gjerne høre litt om hva dere der ute tenker om dette?
Jeg har ingen kunnskap innen og programmere, så jeg søker ett seriøst team. Jeg kan det og utvikle enn layout, men det er det. Jeg er en person som har mye ideer og som ofte kommer opp med noe men lar det ligge pågrunn av ingen kunnskap innen dette felte. Derfor jeg vurderer skolegang innen dette.