I forbindelse med prosjekteksamen i Multimediedesign søker jeg et "spennende prosjekt” som kan tenke seg å få utført webdesign av en multimediestudent. Studenten er 35 år, har erfaring og jobbet med design tidligere (ikke multimedia), er seriøs og har hittil meget gode karakterer. Oppgaven går ut på å lage en grafisk profil/webdesign og utvikle nettsider for et prosjekt. Jobben utføres helt gratis.
Krav til prosjektet:
- Må være en design/redesign av en nettside. Kan f.eks. være en kampanje for noe, ikke nødvendigvis en bedriftsside.
- Godt og gjennomtenkt tema/konsept (gjør det enklere å lage god design).
- Ikke for omfattende. Det er satt av 2 uker til analyse og design i et 5 ukers prosjekt.
- Absolutt krav om å ha prioritet og at det settes av tid i perioden 3. mai til 10. juni, spesielt i oppstartsfasen 3 - 7. mai.
For å gjøre en vurdering trenger jeg en god beskrivelse av prosjektet. Svar i tråden eller send PM. Studenten bestemmer seg inn 26. april.
Krav til prosjektet:
- Må være en design/redesign av en nettside. Kan f.eks. være en kampanje for noe, ikke nødvendigvis en bedriftsside.
- Godt og gjennomtenkt tema/konsept (gjør det enklere å lage god design).
- Ikke for omfattende. Det er satt av 2 uker til analyse og design i et 5 ukers prosjekt.
- Absolutt krav om å ha prioritet og at det settes av tid i perioden 3. mai til 10. juni, spesielt i oppstartsfasen 3 - 7. mai.
For å gjøre en vurdering trenger jeg en god beskrivelse av prosjektet. Svar i tråden eller send PM. Studenten bestemmer seg inn 26. april.