i-net
WF 09
Har nærstående tanker om å satse på mobil apps/spill framover, og bare prøver å se om det er andre som også går med slike planer.
Trenger vel ikke forklare hvor big business apps er om dagen, så nå er tiden for lengst inne å komme seg inn i denne bransjen..
Dette er noe av hva jeg ser etter:
- En som er kreativ og har mange gode ideer til software/apps/spill (Med "spill" mener jeg mobilspill, og med software mener jeg små programmer til pc).
- En som har penger til å investere.
Skal være ærlig å si at terskelen for å gå inn i partnerskap med noen om dette er høy, men om noen viser seg å ha mye kunnskap som er relevant for slike prosjekter, er det absolutt intressant.
PM hvis du tror dette er noe for deg.
Ønsker ikke å diskutere mer her i tråden, tar alt på PM takk.
Trenger vel ikke forklare hvor big business apps er om dagen, så nå er tiden for lengst inne å komme seg inn i denne bransjen..
Dette er noe av hva jeg ser etter:
- En som er kreativ og har mange gode ideer til software/apps/spill (Med "spill" mener jeg mobilspill, og med software mener jeg små programmer til pc).
- En som har penger til å investere.
Skal være ærlig å si at terskelen for å gå inn i partnerskap med noen om dette er høy, men om noen viser seg å ha mye kunnskap som er relevant for slike prosjekter, er det absolutt intressant.
PM hvis du tror dette er noe for deg.
Ønsker ikke å diskutere mer her i tråden, tar alt på PM takk.
Sist redigert: