Money Magnet - morsom greie

Keanu

Geek
Jeg har problemer med å se nytten. Er det noe man faktisk selger gjennom dette, eller er det bare at man selger andre muligheten til å også selge money magnets?

Slik jeg ser det er det kun en pyramide med ett nivå payout, samt at de bak det tar 50 % av all fortjeneste i systemet.

Ståle

Medlem
Du har helt rett Keanu, det er ingen annen nytte enn at man tjener penger på at andre ønsker å tjene penger. (eller noe sånt.)

De har vistnok solgt for over $65k allerede, som burde gi noe sånt som 150.000 kroner i kasse på utviklerene. Ikke dårlig det på et såpass enkelt system.

picxx

WF 09
Jeg har en mye bedre ide.
Jeg starter et affiliate program hvor jeg selger ingenting for 100kroner, ingenting for 200kroner, ingenting for 500kroner og ingenting for 1000kroner. Alle som selger ingenting for meg vil få 80 prosent av det de selger for. Dermed tjener du 30 prosent mere enn hva du gjør per i dag :D

edit: Jeg kan sikkert fikse et fint badge eller noe som viser at du er autorisert forhandler for ingenting, og hvor mye du har tjent ved å selge ingenting.. :D

Ståle

Medlem
Hehe, høres ut som en plan picxx! :)

Men, i god blogger widget ånd, lurer på om noe slikt faktisk kan "ta av"? Hva skjer om en av de "store" bloggerene registrerer seg, og starter å selge. Vil tro det hadde fungert rimelig bra.

picxx

WF 09
Om de har solgt for $65k allerede vil jeg vil si at dette allerede har tatt av, og den dagen techcrunch, johnchow eller shoe planter en widget på bloggen sin vil det nok bli en rakett. Men at det er noe som kommer til å vare, det tviler jeg sterkt på. Det samme kan vel egentlig si om alle slike programmer hvor produktet faktisk er ingenting. Når "fancy faktoren" er børstet av er det ikke stort mere ogjen av det.

At den eneste betalingsmuligheten også kun er paypal taler jo ikke særlig sterkt i deres favør.

Topp