Da kom endelig (?) beskjeden som vi har ventet på en god stund, nemlig at affiliateselskapene MM Medier og Guava fusjonerer.
Nå skal det sies at jeg aldri har vært fornøyd med plattformen som Guava skiftet til i høst, men det ble sikkert for enkelt med MM Mediers sin enkle plattform.
For the record sakser jeg fra meldingen som akkurat nå er på vei ut til folket:
Da får vi bare satse på at forente krefter gir oss gode kampanjer å profilere.
Nå skal det sies at jeg aldri har vært fornøyd med plattformen som Guava skiftet til i høst, men det ble sikkert for enkelt med MM Mediers sin enkle plattform.
For the record sakser jeg fra meldingen som akkurat nå er på vei ut til folket:
Praktisk info omkring nedleggelsen av den gamle MM Medier platformen.
Overgangen til den nye forbedrede Guava Media platformen krever noen praktiske endringer fra deres side. Det dere skal gjøre er å endre de aktive kampanjelinkene dere har i MM Medier til aktive kampanjelinker i Guava Media før den 13. desember 2010. Det betyr også at etter søndag den 12. desember 2010, vil det ikke lengere være mulig å hente nye kampanjer og levere på kampanjeavtaler gjennom MM Medier.
Tilgangen til den gamle MM Medier plattformen nedlegges helt fra mandag den 20. desember 2010, og det vil heretter ikke være mulig for dere å logge på MM Medier plattformen. Du bes derfor vennligst å sikre deg de data du finner nødvendig innen denne datoen. Vi sikrer selvfølgelig, at det du måtte ha tilgode pr. 12 desember 2010 i MM Medier avregnes på vanlig måte.
Da får vi bare satse på at forente krefter gir oss gode kampanjer å profilere.