Mitt nye prosjekt - henutri.com - ernæring og trenings-side!

willywicha

New Member
Hei alle sammen! Dette er min første post her! Jeg har vært leser i lang tid, men nå syntes jeg det var på tide å melde meg inn. Jeg driver siden http://henutri.com , og trenger litt kritikk.

Hva kan jeg gjøre bedre?
Hva bør jeg skrive mer om?
Hvis jeg bør endre noe, hva da?

Jeg lurer også litt på om dere vet om noen bra forum for blogging, der man kan komme i kontakt med likesinnede, og finne folk som vil gjesteblogge osv..

Besøkstallene er over all forventing, og der ser ut som at jeg passerer 3000 unike og 10 000 sidevisninger den første mnd!

Jeg har aldri jobbet med et nettsted rettet mot det engelsk talende markedet. Og det er nok litt forskjellige fra det norske.

Noe ting jeg ville forandret på et å legge litt i et eget design, det ser/er ikke bra å ha linker som vps hosting hengende med i templaten. Ettersom du bruker wordpress er det vel en mulighet at folk kan skrive artikler uten å måtte sende deg en mail først? Hadde vel vært litt mer praktisk?

pleb

Medlem
Kanskje bedre designet litt (ikke at det er avskrekkende - men artikkelmenyen nederst ser kanskje litt kjedelig ut?). I tillegg har jeg et spørsmål; er artiklene selvskrevne, eller henter du dem fra forskjellige artikkeldatabaser?

Du tjener veldig mye på å ha dem originale. Om de er det; tommel opp! :)

Topp