Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mitt 1. NO-domene

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg bestillte på fredag mitt første no-domene fra min host, og etter dem har fått papirer dem ville ha, har domenet blitt registrert.

Det jeg nå lurer på er hvor lang tid det vil ta før dette er klart. Ringe hosten idag, og ble fortalt at Norid kjører gjennom noe godkjenningsgreier en gang per dag klokka 16:00, så domenet mitt ville nok ikke kunne gjøres noe med før den tiden i dag.

Problemet er at domenet enda ikke er oppe og går... Dere som har erfaring med no-domener vet kanskje litt mer enn meg hvor lenge jeg må vente på dette?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Panikk litt fort kanskje? Vanligvis tar det 1 til 3 dager. Siden det nettopp har vært helg har dem kanskje hatt endel å gjøre med å behandle helgens bestillinger..
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. Ikke panikk.. Bare utålmodig.. :p
Hosten er ferdig med sitt, og Norid var alt jeg hadde å vente på.. Og det skulle merkelig nok gå gjennom automatisk fikk jeg vite av dem. Vil bare ha alt ferdig og klart til bruk jeg.. Morro med første no-domene..
 

Knut

Medlem
Noen ganger er de jeg bestiller oppe å går etter nesten med det samme etter at jeg har maila over egenerklæringen til Domeneshop, andre ganger går det noen dager.
De eneste som kan svare deg skikkelig er Norid, og du kan jo prøve å sende den mail, - om du regner med å bli gammel, veeeldig gammel. :)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. :) Nå er alt oppe og går. Denne tråden er mer eller mindre ett bevis på min utrolig gode tålmodighet!
Ingen som vil gratulere meg med mitt første no-domene? baredritt.no :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hahaha.. Jeg visste faktisk ikke jeg var noe redhead selv, men det at jeg må klippe meg er jeg faktisk enig i :)
Det er ikke noen grunn til at jeg la ut det bildet.. Saken er den at jeg faktisk fant det på maskina her, og har aldri sett det før.. Aner ikke hvor det kommer fra..
 

Niclas

New Member
Gratulerer. Likte layouten på siden, enkelt og greit, ikke masse unødvendig dilldall o.l.
 
Topp