Merkelig oppførsel av widgets

clinton4

Medlem
Hei,

Noen andre som har opplevd at når man drar en widget over i en sidebar, så forsvinner valgene man kan gjøre i den widgeten. Klikker man "lagre" i denne widgeten, så kommer valgene tilbake igjen?:confused:

Edit: Kan legge til at jeg holder på å lage mitt eget theme fra bunnen av og problemet er ikke der når jeg aktiverer et default wp theme.

Sist redigert:

clinton4

Medlem
Fant ut av det, men skjønner ikke hvorfor dette skjedde.

I functions.php har jeg satt ?> på siste linje for å lukke php (noe som jo er normalt å gjøre). Når jeg fjernt denne og lot være å lukke php, forsvant problemet. Merkelig greier:confused:, Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer?:confused:

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Fant ut av det, men skjønner ikke hvorfor dette skjedde.

I functions.php har jeg satt ?> på siste linje for å lukke php (noe som jo er normalt å gjøre). Når jeg fjernt denne og lot være å lukke php, forsvant problemet. Merkelig greier:confused:, Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer?:confused:

Er du helt sikker på at det er på siste linje du lukker? Det kan være at du har blanke linjer under, som så vil dukke opp som tomrom i output hvis du setter lukke-taggen over.

Topp