Merkelig fra Fortel

Bjrl

Medlem
Fortel kjører en kampanje hos Tradedoubler nå som gir 2 kr/unike visitor. Dette er såpass bra at jeg la den inn med en slags pop-up/pop-in på Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder

Men i dag ble jeg ringt opp fra Tradedoubler, og de hevdet at pop-up, pop-in, pop-under o.l. var i strid med markedsføringspolicyen for programmene hos Tradedoubler, og at man generelt ikke kunne bruke dette. Fortel hadde også kontaktet dem og reagert, og det samme hadde visstnok "publikum" gjort.

Så jeg fjernet disse kodene (som jeg VET at irriterer brukerne, men som betaler såpass greit at min vurdering er at jeg tjener mer på det enn hva tapet på irritasjonen representerer).

Når eg nå klikker meg inn på Fortels programområde hos Tradedoubler og velger "Vis kode" for de gratiske elementene, kommer det opp fem valgmuligheter:

* Javascript
* Iframe
* Pop up
* Pop under
* Egendefinert

Er det noen som har en god forklaring på hvorfor to av de fem valgene i dette programmet faktisk er ulovlige i følge Tradedoubler...??

Mvh
Bjørn Jarle

EDIT: Jeg fant ut at det var lite fruktbart å bare ta dette opp her på forumet, så jeg ringte Tradedoubler og gjorde oppmerksom på den manglende logikken her. De syns det hørtes rart ut og skulle se på det.

Uansett kan dette bety at de av dere som evenbtuelt bruker pop-up eller pop-under på sidene deres (også de autogenererte kodene for dette fra Tradedoubler) bør forberede dere på mulige endringer i nær fremtid...

Sist redigert:

Knut

Medlem
Sånn har det vært i årevis, men man er selv ansvarlig for å følge reglene deres og betingelsene for hvert enkelt program.

Topp