Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mer tiltrekkende med mange Facebook-fans?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har en Facebook-side for mine fototjenester, og her har jeg kun ekte "likere". Det er pr nå kun 70 der, men jeg er greit fornøyd med det, siden denne fansiden er relativt ny og siden den ikke alltid blir oppdatert så ofte.

Tror dere det ville vært enklere for nye folk å like dette om det var f.eks 500 fans der fra før, eller vil ikke dette ha noe å si?
 

Tony J

Alle skal få
For de som aldri har sett siden kommer og ser at 5000 liker siden din, så tror jeg det er et pluss. Men så har du den tingen "hvor mange som snakker om det osv". Jeg ser litt negativt på de som har flere tusen likere, men ingen som snakker om siden (da går det en bjelle). Så det du kan gjøre er å finne en måte å skaffe ekte likere, da får du pose og sekk.
 

namaste

Medlem
For de som aldri har sett siden kommer og ser at 5000 liker siden din, så tror jeg det er et pluss. Men så har du den tingen "hvor mange som snakker om det osv". Jeg ser litt negativt på de som har flere tusen likere, men ingen som snakker om siden (da går det en bjelle). Så det du kan gjøre er å finne en måte å skaffe ekte likere, da får du pose og sekk.

Tror ikke så mange tenker så mye over denne ratioen som en del frykter...
 

capitano

New Member
Heisann

Ser at dere snakker om facebook venner. Jeg mener dette tiltrekker seg oppmerksomhet. Iallefall dersom du selger noe eller levere tjenester i hele verden.

Jeg har "Venn" som tilfører min side venner, Og dette er ikke datavenner, dette er unike treff som vil si ekte mennesker.

Men jeg advarer mot å gå i fellen å kjøpe spam venner.
 

Beergear.no

Medlem
Sikkert litt avhengig av hva man driver med, men ser ikke helt nytten av "falske venner"
Verken på facebook eller i det virkelike liv...
De gangene vi har delt ut noen form for "premier" har det vært rabatter eller gavekort i nettbutikken vår.
På den måten regner jeg med at de aller fleste er venner som også er potensielle kunder
 
Topp