Medlemmer lage èn side

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg ville brukt author-templates til dette. I dem kan du så legge inn infoen brukerne fyller inn i WP-admin -> profil, i tillegg til at du kan skreddersy templates til hver enkelt bruker dersom du f.eks vil legge inn bilder, osv.

Bjørn

Domenespekulant
Er også på jakt etter dette. Skulle gjerne også hatt det slikt at hovedadmin så kan ta overføre de sakene som er mest aktuelle enkelt ut på hovedsiden. Lar dette seg gjøre med author-templates? Hvor får man tak i author-templates? Finnes det en plugin som fikser dette like enkelt?

peterandrej

pensjonert moderator
Er også på jakt etter dette. Skulle gjerne også hatt det slikt at hovedadmin så kan ta overføre de sakene som er mest aktuelle enkelt ut på hovedsiden. Lar dette seg gjøre med author-templates? Hvor får man tak i author-templates? Finnes det en plugin som fikser dette like enkelt?

Ut på forsiden kan du enkelt ordne med f.eks en egen kategori eller tag som du da legger de innleggene du ønsker i - for så å bare skrive en enkel loop som henter innlegg fra nettopp den kategorien du ønsker.

Author-templates er allerede en del av WP, så det er forsåvidt bare å lage en fil med navnet author.php for å ta de i bruk. På samme måte som med kategorier kan du lage tilpassede templates. F.eks author-10.php eller author-torehansen.php.

picxx

WF 09
Hvorfor ikke bruke noe annet enn wordpress?
Finnes jo script som ligner på f.eks. weebly hvor brukere kan opprette en egen "presentasjonsside".

TorsteinO

Art Director & grunder
Author-templates har jeg styra litt med før, og å legge til forskjellige "vanlige" felter i profilen, eller f.ex. et bestemt antall bilder er såvidt jeg husker ganske enkelt. Det jeg ikke har funnet noen løsning på enda er hvordan man kan la brukerne legge til hvor mange bilder de vil, helst i forskjellige gallerier, og deretter vise fram disse på en pen måte. Må vel noe ajax-magi til for å få til den første delen, deretter må authortemplaten sjekke hvilke gallerier brukeren har lagt til i sin profil, og hvor mange/hvilke bilder som skal vises i hvert av disse.

Får nå se om jeg får til noen løsning på det.

Topp