Tonny Kluften
Administrator
Mdhuset har spurt om jeg kunne poste denne artiklen for dem. Og for ordens skyld, jeg har ikke noe med mdhuset å gjøre og kommer heller aldri til å ha noe med dem å gjøre.
------------- Artkkel fra MDHUSET starter her -------------
Katalogbransjen er en bransje som har flere seriøse aktører og vi har etterstrebet å være en aktør som jobber på en seriøs måte. Alle kunder må signere minst to kontrakter hos oss, men som regel tre kontrakter innen de kan bli kunde. Dette fordi vi ønsker å være helt trygg på at når vi inngår en avtale med en kunde har vi i det minste fra vår side gjort alt som er mulig for å sikre at vi har informert godt nok.
I henhold til norsk lov er det opp til en bestiller i næringslivet å sette seg inn i innholdet i en avtale innen en godkjennelse finner sted for det er godkjennelsen av avtalen som er et tegn på at man har akseptert avtalevilkårene. Men når det er skrevet ser vi at det kan bare være en styrke for oss og våre kunder at vi er ekstra nøye ved avtaleinngåelse. Det er derfor vi er villig til å strekke oss lenger enn normalt i denne henseende. Først ved å be kunden om å godkjenne en skriftlig kontrakt og deretter ved å gjøre det obligatorisk for kunden å godkjenne en muntlig kontrakt. Noen vil kanskje si at dette er å strekke seg litt vel langt, men vårt ønske om å påse at vi i det minste fra vår side gjør vårt ytterste er absolutt.
Vi vil offisielt gi følgende garantier slik at det er ingen tvil om at vi i det minste fra vår side strekker oss lenger enn nødvendig i forbindelse med avtaleinngåelse. Vi garanterer at alle kunder har inngått minst to kontrakter med oss innen de aksepteres som kunde. En skriftlig kontrakt og en muntlig kontrakt. Vårt selskap ønsker også å gi følgende garantier. Alle som er ny kunde fra 27.08.14 og der vi ikke har holdt følgende garantier er vi villig til å betale kr. 50.000 i erstatning til kunden såvel som til webforumet ved Tonny Kluften. Vi garanterer at vi beviselig og i det minste ved ethvert salg:
1. Har informert om den avtalte prisen
2. Har forklart kunden at kunden ikke har vært kunde fra tidligere dersom det er tilfellet
3. Har forklart kunden tydelig hvem vi er og at vi har ingenting med den gamle telefonkatalogen eller gulesider å gjøre for den saksskyld
4. Har spurt kunden om vedkommende er korrekt person å snakke med hos kunden
5. Har fått kunden til å godkjenne en skriftlig avtale
6. Har fått kunden til å akseptere en muntlig kontrakt der alle punktene 1-6 er gjennomgått med kunden.
Dersom vi skal ha gjort et salg der ett av de oppgitte punktene ikke er overholdt etter den 28.08.14 garanterer vi at vi betaler kunden kr. 50.000 og vi betaler den samme summen til Tonny Kluften ved Webforumet.no dersom kunden har mottatt faktura fra oss. Det er ingen kunde som kan bli kunde hos oss og motta en faktura uten at alle disse punktene er overholdt fra vår side. Bakgrunnen for at vi innfører denne garantien er fordi det er viktig for oss å peke på at vi fra vår side strekker oss lenger enn nødvendig for å påse at vi i det minste fra vår side opptrer korrekt. Det bør også være det eneste man kan forvente av en aktør.
Med vennlig hilsen
David Hansen
Leder Kundeservice Norge
Mdhuset AS
Sentralbord: 815 35 082
Faks: 22 05 19 09
Mail: post@telefonkatalogen.biz
telefonkatalogen.biz
------------- Artkkel fra MDHUSET stanser her -------------
------------- Artkkel fra MDHUSET starter her -------------
Katalogbransjen er en bransje som har flere seriøse aktører og vi har etterstrebet å være en aktør som jobber på en seriøs måte. Alle kunder må signere minst to kontrakter hos oss, men som regel tre kontrakter innen de kan bli kunde. Dette fordi vi ønsker å være helt trygg på at når vi inngår en avtale med en kunde har vi i det minste fra vår side gjort alt som er mulig for å sikre at vi har informert godt nok.
I henhold til norsk lov er det opp til en bestiller i næringslivet å sette seg inn i innholdet i en avtale innen en godkjennelse finner sted for det er godkjennelsen av avtalen som er et tegn på at man har akseptert avtalevilkårene. Men når det er skrevet ser vi at det kan bare være en styrke for oss og våre kunder at vi er ekstra nøye ved avtaleinngåelse. Det er derfor vi er villig til å strekke oss lenger enn normalt i denne henseende. Først ved å be kunden om å godkjenne en skriftlig kontrakt og deretter ved å gjøre det obligatorisk for kunden å godkjenne en muntlig kontrakt. Noen vil kanskje si at dette er å strekke seg litt vel langt, men vårt ønske om å påse at vi i det minste fra vår side gjør vårt ytterste er absolutt.
Vi vil offisielt gi følgende garantier slik at det er ingen tvil om at vi i det minste fra vår side strekker oss lenger enn nødvendig i forbindelse med avtaleinngåelse. Vi garanterer at alle kunder har inngått minst to kontrakter med oss innen de aksepteres som kunde. En skriftlig kontrakt og en muntlig kontrakt. Vårt selskap ønsker også å gi følgende garantier. Alle som er ny kunde fra 27.08.14 og der vi ikke har holdt følgende garantier er vi villig til å betale kr. 50.000 i erstatning til kunden såvel som til webforumet ved Tonny Kluften. Vi garanterer at vi beviselig og i det minste ved ethvert salg:
1. Har informert om den avtalte prisen
2. Har forklart kunden at kunden ikke har vært kunde fra tidligere dersom det er tilfellet
3. Har forklart kunden tydelig hvem vi er og at vi har ingenting med den gamle telefonkatalogen eller gulesider å gjøre for den saksskyld
4. Har spurt kunden om vedkommende er korrekt person å snakke med hos kunden
5. Har fått kunden til å godkjenne en skriftlig avtale
6. Har fått kunden til å akseptere en muntlig kontrakt der alle punktene 1-6 er gjennomgått med kunden.
Dersom vi skal ha gjort et salg der ett av de oppgitte punktene ikke er overholdt etter den 28.08.14 garanterer vi at vi betaler kunden kr. 50.000 og vi betaler den samme summen til Tonny Kluften ved Webforumet.no dersom kunden har mottatt faktura fra oss. Det er ingen kunde som kan bli kunde hos oss og motta en faktura uten at alle disse punktene er overholdt fra vår side. Bakgrunnen for at vi innfører denne garantien er fordi det er viktig for oss å peke på at vi fra vår side strekker oss lenger enn nødvendig for å påse at vi i det minste fra vår side opptrer korrekt. Det bør også være det eneste man kan forvente av en aktør.
Med vennlig hilsen
David Hansen
Leder Kundeservice Norge
Mdhuset AS
Sentralbord: 815 35 082
Faks: 22 05 19 09
Mail: post@telefonkatalogen.biz
telefonkatalogen.biz
------------- Artkkel fra MDHUSET stanser her -------------