Masse lenker fra polske nettsteder

pondus123

Medlem
I forrige uke sjekka jeg Googles webmaster tools for innlenker til en av mine kredittkortsider, da hadde jeg ca. 700 lenker fra rundt 40 relevante nettsteder. I dag, av en eller annen grunn, har den aktuelle siden ca. 14 000 innlenker, mest fra polske nettsteder (rundt 500 forskjellige).

Da jeg føler at disse lenkene ikke er bra for mitt nettsted i SEO-øyemed (ikke relevante i det hele tatt), så vurderer jeg å "disavowe" dem i webmaster tools.

Noen som har innspill på dette? Og hvem kan ha tatt seg bryet med å lenke fra alle disse nettsidene?

mvh.

Tonny Kluften

Administrator
Hvis du ikke har gjort det selv, betalt noen for "SEO" og ser at linkene er typisk spamlinker så har du ikke noe å tape på å disavowe dem. Hvordan ser linkene ut, kan det være noen som har scrapet kredittkortsiden din?

zapotek

Medlem
Du har rett og slett blitt utsatt for "negativ SEO"? I hvilken kontekst finnes lenken din på de 500 Polske nettstedene?

picxx

WF 09
Har enda tilgode aa se noen som helst bevis paa at innlenker forer til et fall i SERP's for en side. Personlig hadde jeg gitt F og bare fortsatt med siden som om ingenting hadde hendt.

picxx

WF 09
Har Matt Cutts nettsider som er falt i SERP's grunnet for mange innlinker?
At google forteller deg hvordan de vil ha internett er en ting....

Topp