markedsføre seg her

chrisern

Medlem
Hei. Er det ikke lov å markedsføre sin bedrift her?. Har lagt ut annonse 2 ganger, men dem blir bare slettet. Er det like strengt her som på freak.no? Har noen tips på hvordan jeg skal få flere hits på siden. Har noen tips til hjemmesiden min *******

Sist redigert av en moderator:

picxx

WF 09
Du har mulighet til signatur etter at du har bidratt til forumet med bare 10 innlegg.
Skal du markedsføre deg, forsøk facebook ads eller adwords, evt. kontakt Tonny for å kjøpe en annonse på forumet.

Tonny Kluften

Administrator
Tilbakemelding på hvorfor du ikke får annonsere i egen tråd? Ok. Det er et minstekrav til kvalitet og at det vises seriøsitet på et eller annet vis. At det er lagt enten jobb eller penger i hjemmesiden som det annonseres med er et minimum. Så bør man ha referanser. Mulig du er kjempeflink til å drive hosting, men det er det ingen som kan se ut ifra den infoen som er tilgjengelig.
Tips til hjemmesiden: Slett alt som er der og lag/kjøp ny.

chrisern

Medlem
Tilbakemelding på hvorfor du ikke får annonsere i egen tråd? Ok. Det er et minstekrav til kvalitet og at det vises seriøsitet på et eller annet vis. At det er lagt enten jobb eller penger i hjemmesiden som det annonseres med er et minimum. Så bør man ha referanser. Mulig du er kjempeflink til å drive hosting, men det er det ingen som kan se ut ifra den infoen som er tilgjengelig.
Tips til hjemmesiden: Slett alt som er der og lag/kjøp ny.

Hei tonny.
Det har jeg nå gjort, hva synes du om denne siden? *************
kanskje litt bedre?

Sist redigert av en moderator:

Speca

Medlem
kanskje litt bedre?

Det største problemet ditt er at folk ser etter noe som virker trygt og godt, når man skal ha hosting. Siden din oser uproffesjonalitet evt. 1996, og det holder ikke i dagens marked. Du må fremstå svært seriøs, og det er årsaken til at folk ikke svarer deg seriøst her. Du fremstår som ett troll!

Som Tonny sa. Slett hele greia, og start på nytt, det finnes ett utall av wordpress themes til ditt marked. Du må se på hva du konkurrerer mot. Hvis du ikke vet det, så har du ett lite utvalg her.

Hjem - Host1.no
One.com Webhotell-Domene • Hjemmeside • E-mail - One.com
Webhotell | Namebox (I utgangspunktet for lite informasjon her, men en bra host utfra egen erfaring)
Nordichosting AS – Kvalitetsleverandør av domener, webhotell og dedikerte servere!
Servetheworld - Forside

Jeg hadde heller ikke kjøpt av disse:
Webhotelltilbud | Webhuset AS (De annonserer på første siden at de ikke har support 12 timer i døgnet, og er totalt umulig for enhver seriøs aktør å velge av den grunn, samt at designet ser mer ut som en blogg enn side for en seriøs bedrift)
Kjøp rimelig domenenavn, webhotell, webdesign, søkemotoroptimalisering (SEO) og e-postmarkedsføring (håpløst design, samt at man vet hvor sinnsykt umulig de er å ha med å gjøre. Burde blitt tvangsnedlagt)

Hvorfor ikke? Sidene er designet feil for mine øyne, og har informasjon på feil plass. Når man er på jakt etter webhotell, så skal informasjon kommer "over the fold" og informasjonen skal være stor nok at man kan vurdere fra/mot andre aktører.

S

Slettet

Guest
Jeg stusset litt på teksten.. "Engangssum hvert år.." hrmf.. Engangssum? hvert år? kansje du mener "Årligavgift" ? :) For det er værtfall ikke en engangssum hvis den kommer hvert år..

timepoint

Medlem
Unike titler på hver underside er bra for SEO' n din.

Hei.

En side som trenger noen små endringer her og der. Men først og fremst burde du gjøre noe med SEO. Slik at de som søker etter tjenestene dine finner deg lettere på søkemotorene.

Får å huke tak i kunder kan du jo gi noen webdesignere noen gode dealer på Reselling.

Ser det er heftig bruk av frames. Vurder heller da å bruke plain Html.

Happy hosting:)

Topp