Markedsføre penisforstørrelse

ShytoBuy

New Member
Hei!

Jeg jobber for en nettbutikk som selger naturlige piller for impotens behandling, seksuell ytelse og penisforstørrelse. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan markedsføre siden min i Norge? Jeg ønsker å fremstå som mer seriøs enn lignende nettbutikker innenfor samme bransje, og sender aldri ut spam til mine kunder, men med penisforstørrelse som primary keyphrase er det vanskeligere enn jeg trodde å få god ranking, backlinks osv, og jeg står fast.

Så det er da jeg spør dere kloke hoder på webforum. Hvis det er noen som har litt ekstra tid til overs, hadde jeg satt utrolig stor pris på en tilbakemelding/vurdering av siden, enten det er på SEO, produkter, design eller hva som helst.

Jeg håper på konstruktiv kritikk. På forhånd tusen takk for hjelpen. :)

Elisabeth

Sist redigert av en moderator:

pleb

Medlem
Om dere klarer å knytte dere til et norsk velkjent affiliatenettverk, så ville i hvert fall jeg ha startet som publisher. Har en del nettsteder og blogger som kan passe godt til de produktene dere selger.

Synes også at nettsiden er fin, men at det i veldig liten grad kommer frem at det er en nettbutikk når man ser på førsteinntrykket. Kanskje gjøre produkter og priser litt mer synlig?

Du bør også vurdere linkbytte/linkkjøp fra relaterte nettsteder om du skal ranke på de ordene du ønsker.

Topp