I disse dager driver to partnere og jeg å utvikle et helse produkt som forhindrer brukerne å snorke. Det er inget revolusjonerende produkt, men det er i mine øyne ganske genialt. Innovasjon Norge "tente" også på ideen og mente den var orginal og god. Vi kommer til å fortsette sammarbeidet med dem, men jeg ønsker også tips fra dere angående markedsføring. I første omgang kommer vi til å selge produktet fra en selvstendig nettbutikk jeg jobber med å få opp.
Enda et produkt som "liksom" skal forhindre snorking tenker dere da. Jeg kan ikke gå dypere inn på detaljene ettersom vi venter på noen juridiske svar(dette er ikke mitt området, så jeg er ikke sikker på detaljene her. Men jeg tror det har å gjøre med merkevarebeskyttelse). Dette produktet er egentlig utrolig enkelt, men likevel viser det seg at 90% av de som bruker produktet ikke snorker.
Målgruppen vår er hovedsakelig personer over 30år og oppover.
Mitt spørsmål til dere blir da:
- Hvordan ville dere gått frem for å markedsføre et helse produkt som forhindrer snorking?
- Hvilkene markedskanaler på internett burde jeg bruke? Jeg har allerede tenkt på kvinneguiden.no.
Jeg setter pris på alle tips.
Enda et produkt som "liksom" skal forhindre snorking tenker dere da. Jeg kan ikke gå dypere inn på detaljene ettersom vi venter på noen juridiske svar(dette er ikke mitt området, så jeg er ikke sikker på detaljene her. Men jeg tror det har å gjøre med merkevarebeskyttelse). Dette produktet er egentlig utrolig enkelt, men likevel viser det seg at 90% av de som bruker produktet ikke snorker.
Målgruppen vår er hovedsakelig personer over 30år og oppover.
Mitt spørsmål til dere blir da:
- Hvordan ville dere gått frem for å markedsføre et helse produkt som forhindrer snorking?
- Hvilkene markedskanaler på internett burde jeg bruke? Jeg har allerede tenkt på kvinneguiden.no.
Jeg setter pris på alle tips.