Magento host

ChrisE

Medlem
Hei og hopp!

Jeg har endelig bestemt meg for å gå for en magento løsning på nettbutikken. Jeg har forstått det slik at det er ekstremt krevende å kjøre magento og jeg lurer derfor på om folk har noen anbefalinger på gode webhoteller som er gode for magento? Helst skal månedsprisen ligge på under 50 kroner.

ChrisE

Medlem
Det er snakk om en niche innenfor laptop utstyr. Men uansett, det har vel ikke så mye med saken å gjøre ;) Jeg kan selvfølgelig strekke meg litt til. Men uansett, så ser det jo ikke ut som det er så stor forskjell om man bruker 50 eller 100 kroner i måneden, bortsett fra at man får litt mer lagringsplass og linjekapasitet.

selbekk

Medlem
jeg bruker bluehost, og har kun gode opplevelser derifra. Koster 7 dollar i måneden (inkl. .com domene hvis du vil ha det), med ubegrenset lagringsplass og flere gigabyte i overføring (mer enn du kommer til å trenge). Litt overkill, men bra service (online chat support 24/7) og billigere enn det du ville ha. Ikke noe problem å ha .no-domener på det (åpenbart), og kan absolutt anbefales.

Web hosting provider - Bluehost.com - domain hosting - PHP Hosting - cheap web hosting - Frontpage Hosting E-Commerce Web Hosting Bluehost

Tonny Kluften

Administrator
Nei, kanskje ikke snu på femtilappene når det er viktig at sidene er oppe. En eller to i mnd er vel hipp som happ, to øl eller 4 cola på byen bare.

Jeg har brukt Bluehost og kan desverre ikke anbefale dem. Sidene mine lastet som sirup ved litt trafikk.

Jeg kan som vanlig anbefale Hostgator som aldri har sviktet meg. Kjører f.eks et nettsted på Baby plan der med 5000 unike pr. dag.

Sist redigert:

ChrisE

Medlem
Jeg har sett litt på WP e-Commerce også. Vi har egentlig ikke så mange produkter, så vi trenger ikke noe veldig avansert. Men jeg skal sjekke ut opencart ;) Takk for tipset!

Topp