Grisejenta
New Member
Heisann.
Jeg har to egne domener. Kjøpt hos godaddy.com via google. (mener på det er der)
Altså jeg har to blogger fra blogger.com/blogspot.com som jeg har kjøpt domene til.
Litt usikker her, så gjennom mailene mine å da står det:
Gratulerer med kjøpet av frisinnet.com. Det nye domenet ditt er registrert hos eNom og utløper den 21. februar 2013. Domenet blir automatisk konfigurert for å fungere med Google Apps-tjenestene du velger.
Det ene domene navnet fungerer som det skal.
www.frk-----.com er navnet. Og i nettleseren kan jeg skrive inn frk-----.com
og vips så er jeg innpå den vanelige bloggen min. (Navnet mitt er sensurert her, slik at ikke folk kan koble meg til grisesiden min)
Så har jeg en griste side som da er;
Frisinnet - Sexblogg utenom det vanlige.. Og i nettleseren MÅ jeg skrive WWW.frisinnet.com - Altså jeg kan ikke skrive frisinnet.com
Da kommer denne feilmeldingen opp:
404. That’s an error.
The requested URL / was not found on this server. That’s all we know.
Så hva kan jeg gjøre? Og hvor skal jeg henvende meg?
Jeg har to egne domener. Kjøpt hos godaddy.com via google. (mener på det er der)
Altså jeg har to blogger fra blogger.com/blogspot.com som jeg har kjøpt domene til.
Litt usikker her, så gjennom mailene mine å da står det:
Gratulerer med kjøpet av frisinnet.com. Det nye domenet ditt er registrert hos eNom og utløper den 21. februar 2013. Domenet blir automatisk konfigurert for å fungere med Google Apps-tjenestene du velger.
Det ene domene navnet fungerer som det skal.
www.frk-----.com er navnet. Og i nettleseren kan jeg skrive inn frk-----.com
og vips så er jeg innpå den vanelige bloggen min. (Navnet mitt er sensurert her, slik at ikke folk kan koble meg til grisesiden min)
Så har jeg en griste side som da er;
Frisinnet - Sexblogg utenom det vanlige.. Og i nettleseren MÅ jeg skrive WWW.frisinnet.com - Altså jeg kan ikke skrive frisinnet.com
Da kommer denne feilmeldingen opp:
404. That’s an error.
The requested URL / was not found on this server. That’s all we know.
Så hva kan jeg gjøre? Og hvor skal jeg henvende meg?