Jeg sitter å drømmer og planlegger smykkefirma.
Men har jeg lov å ta inn smykker eller er det en gigant i norge som sitter på agentur eller hvordan det nå foregår?
Syns det er helt umulig å finne ut av!
De smykkene jeg ønsker å ta inn ser jeg ingen steder og har ganske stor tro på at jeg kommer til å få det til.
Har ikke trengt til å drive stort,hverfall ikke til å begynne med.
Men kommer nok også etterhvert til å høre med lokale frisører,klesbutikker etc om de ønsker å kjøpe smykker av meg for å selge.
MEN! hvis det skjer, er det noen som har agentur på dette og bør jeg få meg dette hvis en butikk ønsker å ta inn fra meg?
og kan jeg kalle smykkene mine for eks PIXIE selv om de er tatt inn fra asia?
Eller må jeg da ha agentur fra fabrikk for å ha mitt egen "Brand"?
Lurer fælt på hvordan jeg skal gå frem her altså...
Noen som har noen tips på hvem jeg må kontakte eller noen som allerede veit dette?
Men har jeg lov å ta inn smykker eller er det en gigant i norge som sitter på agentur eller hvordan det nå foregår?
Syns det er helt umulig å finne ut av!
De smykkene jeg ønsker å ta inn ser jeg ingen steder og har ganske stor tro på at jeg kommer til å få det til.
Har ikke trengt til å drive stort,hverfall ikke til å begynne med.
Men kommer nok også etterhvert til å høre med lokale frisører,klesbutikker etc om de ønsker å kjøpe smykker av meg for å selge.
MEN! hvis det skjer, er det noen som har agentur på dette og bør jeg få meg dette hvis en butikk ønsker å ta inn fra meg?
og kan jeg kalle smykkene mine for eks PIXIE selv om de er tatt inn fra asia?
Eller må jeg da ha agentur fra fabrikk for å ha mitt egen "Brand"?
Lurer fælt på hvordan jeg skal gå frem her altså...
Noen som har noen tips på hvem jeg må kontakte eller noen som allerede veit dette?