Longtailvideo / Integrert video annonsering

picxx

WF 09
Holder på å skal utvide mitt online repertoar en smule, og tenkte derfor å begynne å filme noen snutter, som jeg vil bruke på mine egne sider.
Den enkle løsningen er jo selvsagt å laste opp filmen(e) til youtube eller noe slikt, for deretter å bare integrere spilleren deres på min side, men kvalitet går tapt, og jeg vil ikke ha mulighet til selv å tjene noe på annonser som er direkte integrert i videoen.

Fant først fram til et ganske kult mediasenter for wordpress.

I readme filen kom jeg over annonseringen fra Longtailvideo.
Du kan integrere disse annonsene forran selve videoen, etter selve videoen eller i bunnen av videoen...og det beste av alt er jo selvsagt at du får betalt!

Må være en drøm for karer som driver rene "tube style" sider, men må jo også være flott å bruke på blogger og andre sider.

Om du er int. i å teste..

Sign up here! Skriv deg på her!

picxx

WF 09
Går det an å si noe om hvor mye man tjener?

Jeg har ikke peil...har akkurat skrevet meg opp på programmet selv, men skal komme med tilbakemeldinger når jeg har fått testet det ut.

Det som er cluet er jo at det faktisk er den eneste tjenesten jeg har sett som tilbyr slik annonsering, og da får man jo vurdere hvor mye en annonse ødelegger videoen, kontra det å kunne tjene seg noen kroner/dollar ekstra.

Nextri

Rebel
Testet det ut i ca 3 uker i november. Men valgte deretter å lage noe eget. Stats var treg med å oppdatere seg, så har ikke sjekket kontoen der før nå.

Stats:
Vid.Streams - 2,051
Ad Imp - 3,105,523
Clicks - 6,591
CTR - 0.21%
eCPM - $0.04
Revenue - $118.22

Dette var forøvrig med adult. Så mulig det er annerledes, bedre innenfor andre bransjer

onlyme

New Member
Longtailvideo er gratis for bl.a alle som bruker DH forrutsatt at en bruker playeren på DH sin server. Kan modifiseres på Longtailvideo sin nettside.

picxx

WF 09
Selve playeren er gratis for alle som bruker den non-commercial, men denne tråden handler ikke om playeren, men derimot om affiliateprogrammet.

Topp