Du har bare EN admin innlogging på cPanel og kan ikke legge til flere derifra. (visst du ikke har en reseller konto da), du kan kun ha flere FTP/Epost brukere (epost er da kun sin egen epostadresse)
Om du er dyktig i PHP så kan du alltids lage et system som kommuniserer mot cPanel for å opprette epostadresser etc.
Da fant jeg ut dette. Jeg bruker WHM og der er det noe som heter "Feature Manager". Der setter man opp hvilke funksjoner kunden skal ha tilgang til. F.eks kun stats og epostadm.
Genialt. Hvorfor bruker ikke alle webhoteller cPanel. Webhoteller, HØR MIN BØNN!!! Det finnes så mange hjemmestrikka kontrolpaneler på norske webhoteller og de fleste er ikke bra nok i det hele tatt.
Jeg bruker ikke andre enn de som har cPanel og da fortrinnsvis Solidhost. Der er ting på stell.
Har du prøvt Direct Admin? jeg likte faktisk det bedre en cPanel
Hva er WHM forkortning for? det kan hende jeg vet det, men har ikke satt hjernen min på "Online" så tidlig på morgenen
Men, de fleste bruker faktisk cPanel rundt omkring. Og ja, jeg er enig i deg, SolidHost er veldig flinke og dyktige folk som leverer bra produkter/tjenester
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.