TorsteinO
Art Director & grunder
Ikke at jeg ikke har fått pene ord ellers, men hadde lyst til å vise fram dette:
Først, et tilpasset google-kart jeg lagde for Matstreif, der alle data legges inn gjennom en custom post type i wordpress:
Matstreifs utstillerkart
Der er det faktisk ikke den siden som er ment å vises fram, de ville egentlig ha det for å kunne legge inn kart på andre sider, som f.ex. her hos aftenposten: Få en bit av hjemstedet ditt - i Oslo - Oslopuls.no
De hadde dessverre ikke tid til å skaffe bilder/logoer og legge inn tekst om produktene til hver leverandør osv, men de har store planer om å bruke det mer fremover, og da også med bilder og litt mer tekst om hver produsent, det er også snakk om å bygge det ut til et kart som viser alle mulige slike småprodusenter, så dette kan bli veldig moro og stilig
Så ville de ha en facebookapp, veldig i siste liten, men jeg rakk det akkurat. De hadde egentlig tenkt å kjøre trekningen rett på veggen på FB, men det vet vel de fleste her at kan være lurt å unngå hvis man da ikke gjerne vil at facebook skal stenge den... Dermed lagde vi i hui og hast denne her: Unike Smaksopplevelser - Essen/Getränke - Oslo | Facebook - vips, ca 200 "liker" på fredag (disse hadde de da brukt et par måneder på), og ca 600 nå
Først, et tilpasset google-kart jeg lagde for Matstreif, der alle data legges inn gjennom en custom post type i wordpress:
Matstreifs utstillerkart
Der er det faktisk ikke den siden som er ment å vises fram, de ville egentlig ha det for å kunne legge inn kart på andre sider, som f.ex. her hos aftenposten: Få en bit av hjemstedet ditt - i Oslo - Oslopuls.no
De hadde dessverre ikke tid til å skaffe bilder/logoer og legge inn tekst om produktene til hver leverandør osv, men de har store planer om å bruke det mer fremover, og da også med bilder og litt mer tekst om hver produsent, det er også snakk om å bygge det ut til et kart som viser alle mulige slike småprodusenter, så dette kan bli veldig moro og stilig
Så ville de ha en facebookapp, veldig i siste liten, men jeg rakk det akkurat. De hadde egentlig tenkt å kjøre trekningen rett på veggen på FB, men det vet vel de fleste her at kan være lurt å unngå hvis man da ikke gjerne vil at facebook skal stenge den... Dermed lagde vi i hui og hast denne her: Unike Smaksopplevelser - Essen/Getränke - Oslo | Facebook - vips, ca 200 "liker" på fredag (disse hadde de da brukt et par måneder på), og ca 600 nå