Linkprosjekt januar 2009

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

WF 09
WF prosjektet 2009 kommer til å bli en god del enkere enn wf-prosjekt 2008.
I all enkelhet kommer det rett og slett til å være et linkeprosjekt.

Hva går wf prosjekt 2009 ut på?

Enkelt forklart er det at en god del forskjellige sider linkjer til hverandre, uten å motta recip linker fra den siden som linker til deg.

Hva får jeg, og min side, ut av dette?

Erfaringsmessig vil du rangere høyere i alle søkemotorer, du vil få høyere PR og du vil få en side som er verdt mere enn hva den var før linkingen.

Hvordan deltar jeg?

For å delta sender du url + nick + nisje + PR til meg.
Jeg vil da forsøke å utarbeide et linkskjema hvor nisjer og PR samlinker.
Du sender disse opplysningene til meg på pm her, eller på mail til post [at ]49studio.com

Håper mange ønsker å delta.
Ved få deltagere utgår hele prosjektet.

zapotek

Medlem
PM sendt. Det som kan bli problemet med et slik prosjekt slik jeg ser det er at en del av de som sender inn allerede har byttet linker...

picxx

WF 09
Er ikke nisje det første som bør velges ut denne gangen?
Jeg kunne gjerne tenke meg å være med å drifte årets prosjekt, om du er interessert!

Dette prosjektet er vel i bunn og grunn ikke et prosjekt som egentlig fortjener tittelen 'WFprosjektet 2009', da det i bunn og grunn bare er linksamarbeid satt i system.

Jeg har dog et prosjekt som kunne blitt satt igang om noen hadde giddet å drevet det. Si ifra om du er int. i å drive det Kenneth, så kan jeg sende deg en pm med en skissert plan på prosjektet.

picxx

WF 09
Det som kan bli problemet med et slik prosjekt slik jeg ser det er at en del av de som sender inn allerede har byttet linker...

Jeg skal se over alle sider som kommer inn.
Om det er slik at to sider fra før av allerede har et recip oppsett vil det mest trolig bli slik at den ene av sidene tar ned sin link for å få utnyttet enveis linkingen bedre.

Skal også forsøke å matche nisjer opp mot hverandre, men kan ikke love at det kun blir sider i egne nisjer du får/skal linker fra/til.
Alle bør ordne seg et lite skjema og ta vare på, slik at du ser hvilke sider du linker til, og hvilke sider som linker til deg.

Det er åpent for å sende inn sider frem til 7. februar.(pm eller mail)
Etter den tid ordner jeg linkoppsettet, og sender ut dette på mail eller pm her på webforumet.

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er jeg picxx og den vil bli kjørt i samme stil som WF08 prosjektet, bare at vi nå kan være mer OBS over eventuelle fallgruver.

Siden dette da ikke blir WF09 prosjektet hadde det vært fint om du fant et annet navn, slik at det ikke blir noe forvirring : ) Så skal jeg dra i gang WF09 prosjektet, så snart som mulig. Send meg gjerne informasjonen og lærdommen fra WF08 picxx.

picxx

WF 09
Har rundt 30 sider i prosjektet så langt.
Om du ønsker å slenge deg med er fristen 7. februar. :)

picxx

WF 09
Jeg har masse sider jeg kan lenke fra. Men jeg ønsker ikke lenker inn til disse sidene, jeg ønsker linker inn til andre sider igjen. Hvordan stiller det seg?

Prosjektet er A-B-C linking, så du får ikke en eneste reciplink.
Kan desverre ikke linke til sider som ikke "er med" i prosjektet (utav bekvemmelighetshensyn, hehe). Hver side vil få ganske få utlinker, mens alle sidene vil få en god del innlenker.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp