Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Link som viser mer informasjon?

Mando23

Medlem
Heisann ;)
Jeg lurer på om noen av dere vet om en enkel plugin eller html kode som gjør at noen trykker på en link, og mer informasjon kommer under linken -på samme side.
Slik som read more, bare linken er på siden.
Noen som kan hjelpe?
 

Mando23

Medlem
Det vanligste er vel å gjøre dette med en liten Javascriptsnutt, men det kan også gjøres uten, f.eks slik:

HTML:
Kode:
<label>
  <input type="radio" class="lesmer">Les mer...
  <div class="mer">Det var en gang...</div>
</label>

CSS:
Kode:
.mer, .lesmer {
  display: none;
}

.lesmer:checked ~ .mer {
  display: block;
}

Demo: CodePen - Pen

Akkurat det jeg leta etter, men når jeg limer den inn på en enkel wordpress side, kommer det opp en boks som du huker av, og teksten automatisk :confused:
 

impel

Medlem
Det betyr at CSSen ikke er lagt inn, eller ligger feil plassert. Du kan enten legge den inn i CSS-filen til Wordpress-temaet, eller i en style-tagg rett i HTMLen (f.eks over <label>...):
Kode:
<style>.mer, .lesmer {
  display: none;
}

.lesmer:checked ~ .mer {
  display: block;
}</style>

Det CSSen gjør er at den skjuler avhukingsboksen og diven når siden lastes, men viser diven når "lesmer"-knappen er markert (selv om den ikke vises på siden).
 

Mando23

Medlem
Det betyr at CSSen ikke er lagt inn, eller ligger feil plassert. Du kan enten legge den inn i CSS-filen til Wordpress-temaet, eller i en style-tagg rett i HTMLen (f.eks over <label>...):
Kode:
<style>.mer, .lesmer {
  display: none;
}

.lesmer:checked ~ .mer {
  display: block;
}</style>

Det CSSen gjør er at den skjuler avhukingsboksen og diven når siden lastes, men viser diven når "lesmer"-knappen er markert (selv om den ikke vises på siden).

Kan jeg lime denne koden rett inn i html på siden? Diven vises uansett.
 
Topp