Link cloaking av en lang liste Tradedoublerlinker mulig?

i-net

WF 09
Har et spørsmål her som jeg ikke helt har funnet en rask løsning på:

Si jeg har en lang liste med tradedoubler linker (dyplenker) og disse vil jeg alle ha cloaket til nettside.com/produktnavn

Hvordan kan man gjøre dette uten å gjøre det manuelt? Linkene er selvsagt alle forskjellige siden det er dyplenker til produkter.

Takk for tips :cool:

i-net

WF 09
ehhh. nei? Linkcloaking er helt vanlig og ikke lest noe om at TD ikke liker dette da. Gjør dette mest for at google ikke så lett skal se at siden min er en affiliate side. En link som ser f.eks. slik ut:
Kode:
 http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1756594)p(80341)prod(514...
ser jo jækla stygt og skummelt ut for brukeren.

Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Milig jeg misforsto, er det:

1) din url står i url'feltet i browseren når leseren kommer til landingssiden?
2) din url fungerer som en viderføring og url'feltet i browseren vil vise nettbutikkens faktiske url?

Jeg trodde du mente 1, men mener du 2 så er ikke dette noe problem...
Tror nok du må gjøre dette manuelt.

i-net

WF 09
Takk picxx, kan sikkert copy-paste litt fram og tilbake fra min excel fil og den siden.. meeeen tror kanskje jeg heller bruker en wordpress plugin som jeg har til å gjøre dette.

Tenkte meg at det nok ikke var mulig å gjøre automatisk :< Når listen med url`er blir noen hundre, kan dette ta noe tid å holde på med. jaja..

Har gjort både 1) og 2) kongen, men får vel holde meg til 2) siden det er forstålig at dem ikke liker 1).

picxx

WF 09
Har gjort både 1) og 2) kongen, men får vel holde meg til 2) siden det er forstålig at dem ikke liker 1).

SURPRISE!
De finnes allerede... og de er faen meg gratis!

Humm... skal jeg ta noe for å gjøre dette?

Topp