Liker du musikk?

picxx

Well-Known Member
Har en side hvor jeg kjører inn en god del musikk jeg liker.
Per i dag finnes det null annonser på siden.
Om du liker musikk hadde det vært kult om du hadde peisa inn noen låter du liker.
F.om. den dagen jeg legger inn annonser vil du få 50% av all inntjening, men inntil videre vil jeg tro at siden kun brukes av de som vil ha musikk 'UTEN' reklame :)

inntjening: vel... om siden blir pop kan du jo bli en eller annen DJ....
inntjening: vel... du kan si du har jobbet for oss som DJ...et eller annet
inntjening: ALLE artikler du skriver vil du få minst 50% av inntjeningen (snakk med meg!)
...Dessuten... du vil få kringkaste musikk du selv liker!

send en pm om det høres int. ut.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Musikk er en god ting..! Hva skulle vi gjort uten den :)

Bare litt kjapt, så slipper du kanskje og svare på ett par pm også. Hvordan tenker du at vi skal "peisa inn" musikk vi liker.? Tenker du simple linker til musikk,? eller mener du og laste opp i mp3-format til server? Kanskje dumt spørsmål, men førsteinntrykket jeg fikk var faktisk og laste opp musikken...:confused:
 

picxx

Well-Known Member
Bare litt kjapt, så slipper du kanskje og svare på ett par pm også. Hvordan tenker du at vi skal "peisa inn" musikk vi liker.? Tenker du simple linker til musikk,? eller mener du og laste opp i mp3-format til server? Kanskje dumt spørsmål, men førsteinntrykket jeg fikk var faktisk og laste opp musikken...:confused:

Siden er slik at alle kan 'foreslå' musikk.
Maks 10 sanger pr. gang.
Jeg må godta alle sangene.

Om du er int. kjan du 'foreslå' opp til 50 sanger per dag, som blir lagt inn med en gang. dette fordrer selvsagt at jeg må stole på deg/dere... :)
 

picxx

Well-Known Member
...og videre... er du selvsagt med når vi begynner å tjene noen små kroner på siden :)
 

picxx

Well-Known Member
Perdsonlig gjør jeg dette fordi jeg liker musikk... :D
 

picxx

Well-Known Member
Så vi kan foreslå musikk, men hvor kan brukeren høre på musikken?

Dere som blir 'admins' får legge til hva det skal være, mens brukerne får høre på musikken omtrent som på en youtube klone.
har ikke all verden med trafikk nå, (1-300 / dag) men får håpe det blir bedre med bedre musikk.
(kommer til å slette mye preloaded).
 

picxx

Well-Known Member
Selvsagt: om dere har noe viralt er det bare å kjøre det opp, så skal jeg pøse det på topp jeg (send meg en mail).
 

picxx

Well-Known Member
Så admins laster opp mp3 filer?

NOPES...ingen laster opp noen filer.
De som blir 'admins' får legge inn musikk direkte fra youtube, gvideoe etc, mens andre må få disse godkjendte, og det er selvsagt da admin som godkjenner.... vel....alt er gratis så langt ihvertfall.
 

picxx

Well-Known Member
...og om det er noe som ikke blir gratis vil admins bli de første som får beskjed ;)
 

picxx

Well-Known Member
flott :) skal legge dere til straks...må bare bli litt edru først, hehe
 
Topp