Leveringstid Dell

zapotek

Medlem
Tenker å bestille en pc fra Dell, men hører diverse skrekkhistorier om lang leveringstid. Har noen her erfaringer i så måte? Hva bestilte du, og hvor lang tid tok det å få varen?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå har ikke jeg noen pc fra Dell selv, men det jeg har fått høre fra en kar som har bestillt fra dem er bare positivt. Datamaskinen ble levert hjemme på døra. Etter en god stund ble det noe trøbbel med overoppheting i maskinen, og da ble også maskinen hentet på døra igjen for og sende den på verksted 2 dager etter han tok kontakt med "support." Jeg har aldri hørt noe klage fra den kanten om at ventetidene var lange slik at det er nevnt.

Lykke til. :)

Britta

stoffdronning
Kjøpte en Latitude for 3 år siden og den kom etter 10 dager til kontoret. (måtte vente 2 dager til siden jeg skulle ha et tysk tastatur-oppsett som de ikke hadde på lager) :)

Knut

Medlem
Tror det er noe forskjell på om det er firma eller private som bestiller. 12 oktober bestilte jeg en pc for svigermor. Helt standard sak og ikke noe mikkmakk. ekstrautstyr var veske og skriver. Den kom med posten 10 desember etter 3 - 4 purringer, da uten skriver. Den kom i romjula.

Topp