Leie inn PHP programmerer fra utlandet?

clinton4

Medlem
Hei,

Vurderer å leie inn et par PHP programmerere fra utlandet, lurer derfor på om noen her har erfaring med det?

1. Hva kan jeg forvente å måtte betale i måneds lønn per ansatt?
2. Hvilket land anbefales å leie inn fra?
3. Hvordan har dere opplevd kvaliteten på arbeidet utført av disse?
4. Noen som kan anbefale en eller flere spesifikke programmerere?

hansson

Langveisfarende
Det er mye rart der ute, kodere som er dyktige men som koder som om det var 1999, indere som ikke tør si fra at de ikke vil greie jobben før du har kastet bort 10 dager med dem, og folk som leverer varene men som tar det innimellom bortimellom og som trenger 6 måneder på å bli ferdig med små, enkle ting. Har best erfaring med en russer som var knall, men han jobber ikke mer i bransjen. Jeg tror jeg har bestemt meg for å aldri outsource koding av større prosjekter, det er bare ikke verdt all tida du bruker til håndholding. Men jeg har tro på managed outsourcing, altså at noen andre holder styr på koderne for deg. Anbefaler deg å ta kontakt med Goodae i São Paulo, de har en nordmann på stedet (Magnus som kaller seg Hawkbay her på forumet). Kjempehyggelig fyr som jeg har møtt personlig. De er etterhvert en hel del ansatte der og du kan f.eks. inngå en langsiktig kontrakt der du kjøper fast timetall per mnd. hvis det er interessant. Agência Goodae de Publicidade e Marketing - Marketing Digital - Otimização de Sites

Kommer litt ann på prisnivå, type jobb og lenge. Infosys er ett av de største og mest anerkjente.

Worldweblab

New Member
Hello guys.
We are company World Web Lab and we specialize in HR Outsourcing.
So what we can offer to you:
You can hire your programmer(PHP, Java, Query etc), designer and other Professionals.
Or we can organize your personal office here in Estonia for you. You don’t need to pay office rent, tax, and you can save at least 40% on cost.
Best regards.

Topp