Laste ned Joomla

Martin R

Medlem
Hei,

Noen som vil laste ned Joomla 2,5 på Rabattnett?

Rabattnett er en nettside som har vært i pressen:
Gründer med netteft | ringblad.no

Jeg kan tilby deg en link på Rabattnett vis du laster ned Joomla.

Jeg skal jobbe på Rabattnett hver eneste dag fremover som før. Så kan komme en del trafikk.

- Martin Ravndal

Martin R

Medlem
Svarer

Du skriver i en annen tråd at du vil bruke Joomla fordi du kjenner dette systemet bedre enn Wordpress.

Men sannheten er altså at du ikke engang klarer å innstallere det på serveren??!

Jeg skjønner at du blir oppgitt.
Det er utrolig flaut at jeg ikke klarer å laste ned Joomla eller wordpress.
Jeg trenger hjelp til å laste ned det, men jeg klarer faktisk systemet. Siden Joomla har jeg drevet med i veldig lang tid.

Vil du hjelpe meg med dette, eller hva tenker du?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg gidder ikke, siden jeg prøvde å hjelpe deg sist, men om du vurderer å faktisk betale litt for jobben så kan det hende noen andre gidder.

Hvorfor bruker du ikke litt tid på å lese deg frem til det?

Det er helt greit å spørre om hjelp til ting, jeg gjør det selv fra tid til annen når jeg ikke finner svar på det andre steder, men du lærer jo ingenting av at noen hele tiden hjelper deg. Du lærer mye bedre ved å lære det selv og en innstallasjon av Joomla er gjort på 5 min.

Se her f.eks:

SpørsmÃ¥l og svar — Hvordan installerer jeg Joomla 1.7?

Martin R

Medlem
sVARER

Jeg gidder ikke, siden jeg prøvde å hjelpe deg sist, men om du vurderer å faktisk betale litt for jobben så kan det hende noen andre gidder.

Hvorfor bruker du ikke litt tid på å lese deg frem til det?

Det er helt greit å spørre om hjelp til ting, jeg gjør det selv fra tid til annen når jeg ikke finner svar på det andre steder, men du lærer jo ingenting av at noen hele tiden hjelper deg. Du lærer mye bedre ved å lære det selv og en innstallasjon av Joomla er gjort på 5 min.

Se her f.eks:

SpørsmÃ¥l og svar — Hvordan installerer jeg Joomla 1.7?

Takk for hjelpen, men du?
Hvor mye er det du skal ha for jobben da?
Laste ned Joomla?

- Martin Ravndal

Martin R

Medlem
Link i et på Rabattnett

Hei,

Vis du vil laste ned Joomla ned på Rabattnett.com
Kan du få en link på Rabattnett i ET ÅR!

Kontakt på PM

-Martin Ravndal

Vis du ikke vil hjelpe meg, så ikke kommenter!

Topp