Britta
stoffdronning
Til nå bruker jeg Excel/OpenOffice og Conta-Faktura.
Men nå er nettbutikken opp i nesten 500 unike artikler (og det blir flere og flere), pluss at rotet begynner med samme artikkel av forskjellige leverandører eller samme leverandør med forskjellige priser.
Ser at oftest går lagerstyring sammen med faktura, det kan jeg leve med, selv om jeg ville savne Conta pga. sin enkelhet.
Har sett litt på Uni Micro - veldig tiltrekkende - MEN prisen kommer på 3000,- uten moms, pluss 144,- vedlikehold netto per måned - noe som jeg synes er litt voldsomt akkurat nå.
Jeg vil jo ikke ha det gratis, men er egentlig ikke villig å betale for tiden mer enn 1500 eller noe sant.
Har noen noen ideer hva jeg kunne se på?
Jeg kan også kjøpe noen avansert Excel-fil e.l., min egen er jo bare en enkel OpenOffice-tabell uten noen dypere formler e.l.
Hilsen og takk, Britta
Men nå er nettbutikken opp i nesten 500 unike artikler (og det blir flere og flere), pluss at rotet begynner med samme artikkel av forskjellige leverandører eller samme leverandør med forskjellige priser.
Ser at oftest går lagerstyring sammen med faktura, det kan jeg leve med, selv om jeg ville savne Conta pga. sin enkelhet.
Har sett litt på Uni Micro - veldig tiltrekkende - MEN prisen kommer på 3000,- uten moms, pluss 144,- vedlikehold netto per måned - noe som jeg synes er litt voldsomt akkurat nå.
Jeg vil jo ikke ha det gratis, men er egentlig ikke villig å betale for tiden mer enn 1500 eller noe sant.
Har noen noen ideer hva jeg kunne se på?
Jeg kan også kjøpe noen avansert Excel-fil e.l., min egen er jo bare en enkel OpenOffice-tabell uten noen dypere formler e.l.
Hilsen og takk, Britta
Sist redigert: