Lage egne bannere hos TD?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det har vel faktisk jeg gjort selv, og husker jeg i farten har sett det på flere andre websider også.. Tror nok ikke der noe problem å gjøre det..

TorsteinO

Art Director & grunder
enkelte annonsører har jo også bannere som får meg til å lure på om de har hatt varene stående så lenge at de har blitt knyttet til dem, og rett og slett ikke vil selge dem. F.ex. Elprice, som gjorde genitrekket å gå over til kun gif-bannere, noe som kombinert med bildene de bruker i bannerne får en utrolig lekker effekt... Hipp hurra. Like greit at mpx har dobbelt så høy provisjon.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
enkelte annonsører har jo også bannere som får meg til å lure på om de har hatt varene stående så lenge at de har blitt knyttet til dem, og rett og slett ikke vil selge dem. F.ex. Elprice, som gjorde genitrekket å gå over til kun gif-bannere, noe som kombinert med bildene de bruker i bannerne får en utrolig lekker effekt... Hipp hurra. Like greit at mpx har dobbelt så høy provisjon.

Du mener dobbelt så lav ikke sant? Mpx har 2%, mens Elpice 4%...

Å lage egne bannere er vel faktisk ikke opp til Tradedoubler selv.. Dersom du kontakter TD vil dem nok svare deg det at du må gjerne lage dine egne bannere, men dersom annonsøren tar kontakt og forteller at dette ikke er akseptabelt må du fjerne dem..

picxx

WF 09
Ta direkte kontakt med annonsøren og hør om det er ok at du benytter egen grafikk.
I mange tilfeller synes de ikke bare at det er ok, men de vil også være behjelpelig til å lage grafikk i de størrelsene du ønsker.

peterandrej

pensjonert moderator
tja. jeg lagde dyplenker til opplysningen 1881 på AG. Typisk etter VGNetts Sesam-søk oppskrift. Altså hvis det var en post om sylteagurk, ville du finne en link til søkeresultatet for "sylteagurk" hos 1881, med tittelen "les mer om sylteagurk".

dette var jo selvsagt EKSTREMT effektivt, og jeg gjorde jo litt cash på dette, naturlig nok. Men, spurte TD om dette var greit - og det var det visst ikke. Man MÅTTE bruke 1881s søkebokser liksom.

Tullete.

picxx

WF 09
Man MÅTTE bruke 1881s søkebokser liksom.

Tullete.

1881 tilbyr jo hverken direktelenke eller dyplenking i sitt program.
Dette kommer sikkert av hvilke statistikk de ønsker å hente ut fra tradedoubler. På programmer som tilbyr direktelenke (og dyplenking) hadde dette neppe vært noe problem.

Topp