Lag din egen snus

CB-Web

Medlem
God kveld :)

Har nå laget en ny side hvor man kan få informasjon for å lage sin egen snus.. Har fått mye forespørsler gjennom youtube videoen min og tenkte jeg kunne lage et forum for de som er intr i dette. Har også tenkt på å lage custom snus bokser etterhvert som jeg kan tilby i en egen shop.

Alt ser primitivt ut nå, men jobber med siden, ville bare ha noen tilbakemeldinger på ideen om siden og forumet :) Snus er veldig poplulært i statene også for tiden:

"Snus Market information

It is illegal to sell snus in the entire EU, except for in Sweden which got exempted from the law when entering the EU. Switzerland has joined EU’s ban.

Facts about sale in Sweden and Norway:

Approximately 7500 ton snus is sold

The sale is distributed on 230 millon cans of loose snus and portion snus

Sales have increased 5% per year the last five years

18% of the adult population in Sweden uses snus

Approximately 200.000 women use snus

The average age of a user of snus is 39 years USA is the world’s biggest market for snus.

Facts about sale in USA:

1 billion cans are sold

Portion snus only counts for 6% of the sales, but is increasing

Loose snus counts for 94% of sales

Sales have increased 4% per year the last five years"

Kilde:
Snus Express: Buy Swedish Snus - smokeless - online shop worldwide

Min nye side:

Make your own snus

Ha en fin kveld :)

CB-Web

Medlem
Godt nyttår folkens!

Ville bare legge til at hjemmelagetsnus.info og lagdinegensnus.info går nå rett til den nye hjemmesiden min for de som er intr i snus og vil lage sitt eget :)

Have a great day!

Tony J

Alle skal få
Absolutt ikke svada i ordets forstand, men passer kanskje ikke inn her. Uansett artig at du lager egen snus. Har en venn som bare lager selv nå, schmaker godt!

CB-Web

Medlem
Svada med store bokstaver faktisk.......

Smaker mye bedre når man har laget det selv ja :) Har masse forskjellige aromaer og masse tobakk nå, så lager nye små porsjoner for hver gang jeg trenger mer..

Har han en egen oppskrift er det bare å legge den ut :)

Topp