God kveld
Har nå laget en ny side hvor man kan få informasjon for å lage sin egen snus.. Har fått mye forespørsler gjennom youtube videoen min og tenkte jeg kunne lage et forum for de som er intr i dette. Har også tenkt på å lage custom snus bokser etterhvert som jeg kan tilby i en egen shop.
Alt ser primitivt ut nå, men jobber med siden, ville bare ha noen tilbakemeldinger på ideen om siden og forumet Snus er veldig poplulært i statene også for tiden:
"Snus Market information
It is illegal to sell snus in the entire EU, except for in Sweden which got exempted from the law when entering the EU. Switzerland has joined EU’s ban.
Facts about sale in Sweden and Norway:
Approximately 7500 ton snus is sold
The sale is distributed on 230 millon cans of loose snus and portion snus
Sales have increased 5% per year the last five years
18% of the adult population in Sweden uses snus
Approximately 200.000 women use snus
The average age of a user of snus is 39 years USA is the world’s biggest market for snus.
Facts about sale in USA:
1 billion cans are sold
Portion snus only counts for 6% of the sales, but is increasing
Loose snus counts for 94% of sales
Sales have increased 4% per year the last five years"
Kilde:
Snus Express: Buy Swedish Snus - smokeless - online shop worldwide
Min nye side:
Make your own snus
Ha en fin kveld
Har nå laget en ny side hvor man kan få informasjon for å lage sin egen snus.. Har fått mye forespørsler gjennom youtube videoen min og tenkte jeg kunne lage et forum for de som er intr i dette. Har også tenkt på å lage custom snus bokser etterhvert som jeg kan tilby i en egen shop.
Alt ser primitivt ut nå, men jobber med siden, ville bare ha noen tilbakemeldinger på ideen om siden og forumet Snus er veldig poplulært i statene også for tiden:
"Snus Market information
It is illegal to sell snus in the entire EU, except for in Sweden which got exempted from the law when entering the EU. Switzerland has joined EU’s ban.
Facts about sale in Sweden and Norway:
Approximately 7500 ton snus is sold
The sale is distributed on 230 millon cans of loose snus and portion snus
Sales have increased 5% per year the last five years
18% of the adult population in Sweden uses snus
Approximately 200.000 women use snus
The average age of a user of snus is 39 years USA is the world’s biggest market for snus.
Facts about sale in USA:
1 billion cans are sold
Portion snus only counts for 6% of the sales, but is increasing
Loose snus counts for 94% of sales
Sales have increased 4% per year the last five years"
Kilde:
Snus Express: Buy Swedish Snus - smokeless - online shop worldwide
Min nye side:
Make your own snus
Ha en fin kveld