Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kvasir i ny drakt

Kassimaja

Geocacher
Som alltid så synes jeg at det ser helt fjernt ut. Tror ikke jeg liker at nettsider endrer design, det ser aldri bra ut med en gang, men av og til rettes inntrykket opp av gammel vane...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
I alle dager! :eek: Tror Kvasir det er 1. April i dag eller? Dette var jo rett og slett en forferdelig fremside!

Det andre som slo meg var dette.: "- mer presise treff og bedre sortering i nytt design!" ? Har Kvasir sluttet og hente sine resultater fra Google?
 

Ståle

Medlem
Syns ikke den var så ille jeg, og måten de viser søkeresultatene er vel veien å gå. Ser jo at google oftere og oftere viser bilder/kart/nyheter og videoer i sine resultater.

Ellers så har jeg aldri brukt kvasir, og kommer nok aldri til å gjøre det heller.
 

zapotek

Medlem
Syns de roter/susler bort mye av brandingen de har brukt flere år og millioner av kroner på å bygge opp med å skifte til dette jalladesignet.
 

Tonny Kluften

Administrator
I alle dager! :eek: Tror Kvasir det er 1. April i dag eller? Dette var jo rett og slett en forferdelig fremside!

Det andre som slo meg var dette.: "- mer presise treff og bedre sortering i nytt design!" ? Har Kvasir sluttet og hente sine resultater fra Google?

Forferdelige design kan konvertere meget godt ;D
Søkeresultatene viser masse annonser øverst. Hvis ikke Kvasir kan holde disse annonsene meget relevante vil brukerne forsvinne som dugg for sola.

Kvasir henter fortsatt resultater fra Google, men presenterer dem litt annerledes.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er det ikke slik at mesteparten av trafikken Kvasir har fått pleier og komme fra Sol.no? Det er ikke noe jeg vet sikkert, men det klanger en bjelle på akkurat den biten.

Jeg er helt enig med zapotek. At de kaster bort alt sammen på dette jalladesignet er jo helt rart altså. Derimot er jeg også enig med ståle. Det var faktisk en helt ok måte og vise søkeresultater på, men jeg syns det var unødvendig mye endringer med Kvasir i seg selv. En gamling (som meg, og mange andre :D ) kommer jo aldri til og forstå hvor Kvasir har blitt av når de åpner nettleseren sin lenger. :eek:

Tonny skrev:
Forferdelige design kan konvertere meget godt ;D
Hehe, ja, så sant så sant. :p
 
Sist redigert:

Gaasehud

Medlem
Litt sjokkerende og ikke direkte behagelig å se på. Men det siste søkemotorer bør være i dag, er vel mainstream. ;) Blir sikkert bra dette, tro om ikke det går enda bedre for Kvasir framover? Visning av resultater er bra, litt som i Cuil, eller slik Google holder på å bli etter hvert. Blir spennende å se framover hvordan det går - ny drakt, juniorsida og en konkurrent mindre (Sesam). Hmmm... :)
 

Anders

Medlem
Tror dette konvergerer meget godt. Har flere enn vanlig klikk fra kvasir på adwords i dag. (kanskje de har noe ekstra trafikk grunnet det nye designet)

Designmessig likte jeg ikke forsiden. Men etter søket virket de mer "voksne".
 

sKrud

Meget sliten student
Må si at jeg likte designet på søkeresultatet svært godt, men kan ikke si det samme om førstesiden..

Kvasir har i værtfall store tanker om seg selv: Søk 3.0, som på mange måter kan sammenlignes med overgangen fra Dos til Windows i søkemotorenes verden.

De har forresten også lansert en junior utgave at tjennesten: Junior Kvasir
 
Topp